کد خبر: ۶۵۸۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۱۸ تير ۱۳۹۱
چهار پروژه الف ويژه در مركز سيمافيلم، مراحل پاياني نگارش را سپري مي‌كنند كه از اين تعداد تنها دو مجموعه شانس ساخت در سال جاري را خواهند داشت.

حسن اسلامي‌مهر ـ رييس مركز سيمافيلم ـ در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا،‌ با اعلام اين خبر توضيح داد: كارهاي مقدماتي چهار پروژه‌‌ي الف ويژه كه به سمت آنها مي‌رويم، در حال پيگيري است.

او ادامه داد: متن پروژه‌ي «پورياي ولي» به تهيه‌كنندگي و كارگرداني مسعود جعفري‌ جوزاني نهايي شده است. سريال «خواجه نصيرالدين طوسي» به كارگرداني محمدحسين لطيفي ( در حال حاضر مديريت پروژه را بر عهده دارد) و تهيه‌كنندگي حسن بشكوفه هم در حال آماده سازي متن است.

رييس سيمافيلم افزود: پروژه‌ي «شهيد باكري» به كارگرداني احمد مرادپور نيز در همين مرحله به سر مي‌برد، همچنين سريال «سلمان فارسي» داوود ميرباقري كه قرار است بهروز خوش‌رزم تهيه‌كنندگي آن را برعهده داشته باشد در مرحله‌ي نگارش و انجام تحقيقات است.

اسلامي مهر در پايان درباره‌ي كليد خوردن اين چهار پروژه گفت: قرار است تا پايان امسال يك يا دو سريال را كليد بزنيم. اين بستگي به سعي و تلاش هر يك از اين پروژه‌ها دارد كه كدام يك زودتر براي كليد خوردن آماده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها