کد خبر: ۶۵۷۸۵
زمان انتشار: ۰۲:۳۰     ۱۸ تير ۱۳۹۱
كميته رسيدگي به تخلفات حرفه اي فوتبال ايران در تذكري خواهان رسيدگي به فعاليت يكي از سرمربيان تيم هاي ملي فوتبال شده و تاكيد كرده كه وي در معرفي چهار بازيكن به تيم فوتبال پرسپوليس نقش داشته است.
پس از آنكه فهرستي از 101 فرد مرتبط با نقل و انتقالات فوتبال به عنوان افراد ممنوع الفعاليت منتشر شد، مسئولان فدراسيون فوتبال واكنش هاي متفاوتي با اين ماجرا داشتند و برخي تاكيد كردند كه در حال بررسي اين فهرست هستند تا در صورتي كه افرادي به ناحق در اين فهرست قرار گرفته اند تبرئه شوند.اما با گذشت چند روز، نه تنها از تعداد اين افراد كاسته نشد بلكه فهرست 40 نفره جديدي از افراد ممنوع الفعاليت به بيرون از فدراسيون آمده كه از سوي كميته رسيدگي به تخلفات فوتبال از هر گونه فعاليتي در فصل نقل و انتقالات محروم شده اند. با اين حال اين پايان ماجرا نبود و در تازه ترين سندي كه از سوي كميته تخلفات رسيدگي به تخلفات حرفه اي بدست خبرگزاري مهر رسيده مشخص شده كه سرمربي منتسب به يكي از تيم هاي ملي فوتبال متهم به نقش داشتن در معرفي چهار بازيكن به تيم فوتبال پرسپوليس شده است. در اين نامه تاكيد شده كه اين سرمربي در معيت يك نفر از افراد ممنوع الفعاليت نسبت به معرفي چهار نفر از بازيكنان تيم ملي به نام هاي « الف - ز»، «ع - ج» ، «س - آ» و «م.ح.ك» به باشگاه پرسپوليس اقدام كرده است. ضمن اينكه اين كميته اعلام كرده كه بازيكنان فوق الذكر پس از مصاحبه در كميته نظارت و بازرسي و ارائه توضيحات، قراردادشان بررسي و نسبت به ثبت يا عدم ثبت آن تصميم گيري خواهد شد. خبرگزاري مذكور مدعي شده متن نامه كميته رسيدگي به تخلفات حرفه اي فوتبال ايران نزد آنها موجود است اما به رسم امانت از نام بردن سرمربي تيم ملي و بازيكناني كه از سوي وي به باشگاه پرسپوليس معرفي شده اند، معذور است.
اگرچه خبرگزاري مهر از ذكر نام سرمربي مورد نظر امتناع كرده اما با كدهاي ارايه شده مشخص است كه اشاره آنها به «الف- م» سرمربي تيم فوتبال جوانان و انتقال چهار بازيكن اين تيم به باشگاه پرسپوليس است. اتفاقي كه در تابستان امسال رخ داد و از نظرها نيز پنهان نبوده است. همكاري سرمربي تيم جوانان با باشگاه پرسپوليس تا اندازه اي نزديك بوده كه حتي رويانيان از وي به عنوان يكي از مشاوران خود نام برد. مسلما سرمربي تيم فوتبال جوانان در جايگاهي فردي كه از نزديك با استعدادهاي فوتبال ايران سروكار دارد مي تواند نظرات خود را به باشگاه پرسپوليس انتقال دهد اما اينكه عنوان شود وي با باشگاه پرسپوليس همكاري داشته و از سوي كميته رسيدگي به تخلفات حرفه اي فوتبال ايران تذكر دريافت كند به هيچ عنوان زيبنده فدراسيون فوتبال نيست .
فدراسيون فوتبال طي چند سال گذشته به واسطه عدم صعود به جام جهاني، حذف عجيب و غريب تيم اميد در راه صعود به المپيك ، حضور برخي افراد مسئله دار در فدراسيون و ... همواره مورد انتقاد بوده و حالا دسته گل جديد سرمربي تيم جوانان نيز به تمام آنها اضافه شده است! لازم به يادآوري بوده كه «الف- م» همان مربي اي است كه مدارج ترقي در فوتبال را به جاي حضور در مستطيل سبز از برنامه هاي ورزشي سيما طي كرد و هم اكنون نيز با حمايت شخص كفاشيان به عنوان سرمربي تيم جوانان روي نيمكت مقدس تيم ملي مي نشيند.
 
کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها