سردار کریمی افزود: پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی
www.policre.ir ارائه کننده آخرین اخبار و اطلاعات در زمینه قوانین و
مقررات وظیفه عمومی و فرآیندهای اجرائی آن است .
وی گفت: مشمولان می
توانند با مراجعه به این پایگاه، ابهامات خود را برطرف کنند؛ همچنین در
صورت نیاز می توانند با مراجعه به بخش مشاوره خدمت وظیفه عمومی در این
پایگاه، سئوالات خود را در زمینه خدمت وظیفه عمومی مطرح و پس از اخذ کد
رهگیری، پاسخ لازم را در روزهای بعد رویت کنند.
سردارکریمی افزود:
مشمولان پس از ثبت مدارک مربوط به تعیین تکلیف مشمولیت خود و ارسال آن از
طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) به سازمان وظیفه عمومی، در
صورت نیاز به استعلام می توانند با مراجعه به بخش خدمات الکترونیکی این
پایگاه در قسمت استعلامات، درخواست خود را مطرح و پس از اخذ کد رهگیری،
پاسخ لازم را در روزهای آتی رویت کنند.
وی افزود: همچنین در بخش
خدمات الکترونیکی این پایگاه، امکان استعلام از کارت های معافیت و پایان
خدمت مفقودی نیز در نظر گرفته شده است.
جانشین سازمان وظیفه عمومی
ناجا، در خصوص سامانه تلفن گویا گفت : این سامانه با شماره «09680» به صورت
شبانه روزی آماده ارائه اطلاعات درخصوص قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی
از قبیل اعزام به خدمت، معافیت ها و همچنین فرآیندهای آن به مشمولان و
خانواده های آنان است.
سردار کریمی افزود: مشمولان می توانند
سئوالات خود را در خصوص امور وظیفه عمومی به صورت پیامک به شماره
پیامک611091 ارسال و در نهایت ظرف 24ساعت بعد، پاسخ لازم را دریافت کنند.