کد خبر: ۶۵۶۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۱۸ آبان ۱۳۸۹
روزنامه ی "ملت ما" که به عنوان رسانه ی مکتوب حامی محسن رضایی و به مدیر مسئولی دکتر روح الامینی است در صفحه ی اندیشه _صفحه ی هفت_  روز گذشته خود به دفاع تمام قد از تئوری پرداز تازه ی اصلاحات و جانشین عبدالکریم سروش پرداخت.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، بعد از اظهارات رادیکال عبدالکریم سروش در مخالفت با وحی و آسمانی بودن قرآن و معصومیت ائمه و تقدس زدایی از دین و نهادینه کردن تفکر سکولار که با عدم پذیرش از طرف مردم روبه رو شد و همچنین پناهنده شدن این نظریه پرداز اصلاحات به انگلستان، مصطفی ملکیان به عنوان جانشین مناسب و داخلی برای جبهه ی اصلاحات مطرح شد تا سلسله مقالات خود را در مورد سنت و تجدد به نگارش درآورد.

از این رو مصطفی ملکیان با گرفتن تأییدیه از اتاق فکر جنبش (فتنه88) سبز به عنوان جانشین عبدالکریم سروش برای تئوری‌پردازی دینی سبزها انتخاب و قرار شد که رسانه‌های حامی جریان سبز مانور تبلیغاتی خود برای معرفی هرچه بیشتر این فرد را آغاز کنند.

خیلی زود رسانه های حامی جریان فتنه ماموریت یافتند با انتشار مقالات ملکیان، به  تبلیغات رسانه ای برای او بپردازند، تا او رسما به عنوان تئوری پرداز جدید دوم خرداد و آلترناتیو سروش معرفی شود.

نمونه این مانور تبلیغاتی را می‌توان در پخش کوتاه سخنان وی هنگام حمله به ولایت فقیه درشبکه‌های بی بی سی فارسی و صدای امریکا مشاهده کرد.

از سوی دیگر برخی روزنامه‌های اصلاح‌طلب نیز با اختصاص دادن پرونده‌های ویژه خود به تفکرات ملکیان در حال بسط و گسترش این تفکرات در سطح جامعه هستند.

در این بین حمایت روزنامه ی اصولگرای "ملت ما" به عنوان حامی رضایی از ملکیان با تیتر "ملکیان؛ تکریم عقلانیت و معنویت" جای تامل دارد.

در این مقاله نویسنده با ستایش افکار نویسنده درباره ی مدرنیته و سنت، به نشر دیدگاه های ملکیان می پردازد.

در روزهای پیشین هم دلسوزان انقلاب، به نفوذ خبرنگاران هم جهت با جریان فتنه در روزنامه های شبه اصولگرایان هشدار داده بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها