کد خبر: ۶۵۲۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۱۴ تير ۱۳۹۱
مهدی مهدوی‌کیا پس از شکست مقابل صبای قم گفت: «در کل با توجه به اینکه کم کم باید دوران بدنسازی را کنار می‌گذاشتیم بازی خوبی را مقابل صبا که یکی از بهترین‌های تیم‌های فصل گذشته لیگ برتر بود انجام دادیم اما این فقط یک بازی تدارکاتی بود و به هیچ عنوان نتیجه اهمیتی نداشت.»

وی افزود: «خوشحالم که سرمربی پرسپولیس مشخص شد. این خوشحالی فقط مختص به من نمی‌شود بلکه کل مجموعه پرسپولیس خوشحالند که سرمربی با دانش و با کارنامه‌ای بسیار خوب به پرسپولیس اضافه شد و امیدوار هستم با کارنامه خوبی که خوزه دارد بتواند در پرسپولیس هم موفق باشد. به ایشان بسیار امیدوارم.»
مهدوی کیا ادامه داد: «ما فقط نیاز به فرصت داریم. بازیکنان جدید به ما اضافه شدند و تیم جدید رویانیان نیاز به فرصت دارد تا بتواند در لیگ برتر عرض اندام کند. مطمئن باشید روز به روز بهتر خواهیم شد و هیچ نگرانی در این بین وجود ندارد. قطعا در بازی‌های دوستانه آینده نیز به مراتب هماهنگ‌تر و بهتر بازی خواهیم کرد.»
 

* حسینی: یادتان رفته در فصل بدنسازی هستیم
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در توجیه شکست دو بر صفر تیمش مقابل صبا گفت: «مثل اینکه یادتان رفته در حال حاضر در دوران بدنسازی هستیم.»
جلال حسینی پس از شکست مقابل صبا گفت: «طبیعی بود در شرایطی که در دوران بدنسازی و تمرینات طاقت فرسای بدنی هستیم کمی در این بازی دچار مشکل شویم. صد در صد در بازی‌های آینده با هماهنگی‌های بیشتر بهتر و روان‌تر عمل خواهیم کرد. این طبیعی بود که امروز بازیکنان در زمین‌ ساق‌هایشان خسته باشد. یادتان نرود در دوران بدنسازی هستیم.»
وی افزود: «خبرنگاران خودشان هر روز در تمرینات هستند و امروز به نظر من اولین روزی بود که با توپ، بسیار جدی کار می‌کردیم پس طبیعی بود که کمی عملکردمان سنگین باشد.»
حسینی در خصوص حضور خوزه در پرسپولیس نیز گفت: «ما کار خودمان را در تمرینات گذشته به خوبی دنبال کردیم و خوشبختانه امروز هم سرمربی مشخص شد. خوزه کارنامه خوبی دارد و قطعا سعی خواهیم کرد یک قهرمانی با تلاش بازیکنان دیگر به قهرمانی‌های دیگر خوزه اضافه کنیم. خوشبختانه تیمی داریم که مهره‌های کلیدی و خوبی دارد و نگرانی خاصی بابت هماهنگی‌های بیشتر نداریم.»
 

* گردان: توقع از من بالاست
شهاب گردان پس از شکست مقابل صبا و عملکرد ضعیفش گفت: «اتفاق خاصی نیفتاده است! تیم فوتبال پرسپولیس در دوران بدنسازی است و به همین دلیل اصلا سر حال نبودیم. اختلاف ما با صبا دو گل نیست.»
وی افزود: «این بازی را فراموش کنید و انشاالله در بازی‌های آینده جای جبران داریم. باخت در بازی‌های تدارکاتی خطرناک نیست.»
گردان در پاسخ به سؤالی که چرا در بازی امروز توپ‌ها را دو ضرب جمع می‌کردید نیز گفت: «لطفا این سؤال را از من نپرسید. اتفاق خاصی رخ نداده است.»
وی افزود: «ما در شرایط بدنسازی هستیم و باید بازی به بازی بهتر باشیم. از این شکست‌ها ترسی نداریم و مهم بازی‌های اصلی است. توقع از من بالا است و هواداران هم قهرمانی می‌خواهند، اما من فشار زیادی حس نکرده و سعی می‌کنم انتظارات را بدون اینکه به فصل قبل توجه داشته باشم برآورده کنم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها