کد خبر: ۶۵۲۰۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۱۴ تير ۱۳۹۱
کشورهای غربی در حالی تمام تلاش خود را برای تشکیل جبهه واحدی از مخالفان سوری علیه نظام بشار اسد به کار گرفته اند که هرج و مرج طلبی مخالفان این امید غربیها و همپیمانان منطقه ای آن را به یاس تبدیل کرده است.

مهر، روزنامه السفیر لبنان گزارش داد: نشست مخالفان سوری در قاهره به درگیری انجامیده است و این موضوع تلاش مسئولان غربی برای ایجاد جبهه واحدی علیه نظام بشار اسد را به شکست کشانده است.

السفیر افزود: خروج کردهای عضو مخالفان از نشست موجب هرج ومرج شد و فریاد "رسوایی رسوایی" از سوی برخی نمایندگان گروههای مخالف بالا گرفت. زنان شروع به گریه کردند ومردان به کتک کاری مشغول شدند دراین حال کارکنان هتلی که  میزبان نشست بود اقدام به جمع آوری صندلی ها و میزها از سالن اجتماع کردند.

"عبدالعزیز الکردی" عضو شورای ملی کردی گفت: کردها به دلیل گنجانده نشدن بندی که ملت کرد را به رسمیت بشناسد از نشست خارج شدند زیرا ما نمی پذیریم که در حاشیه باشیم.

"جواد الخطیب" از اعضای مخالفان سوریه نیز گفت: این حادثه تاسف بار است و تاثیر سوء بر همه طرفها خواهد گذاشت و روحیه مخالفان را تضعیف می کند و تصویر بدی نزد جامعه جهانی از مخالفان به جای خواهد گذاشت.

از سوی دیگر یک دیپلمات عضو اتحادیه عربی گفت: مخالفان سوریه هرج و مرج طلبند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
قنبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۷ - ۱۴ تير ۱۳۹۱
۰
۰
ملتها بخصوص ملت غیور سوریه بدانند که چه کسانی با حمایت امریکا و اسراییل میخواهند به انها حکومت کنند - ادم کشان اجیر شده عربستان و قطر - انشاالله خدا مکرشان را بخودشان برمیگرداند و ملت سوریه سر بلند از این امتحان بیرون خواهند امد- انشاالله
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها