کد خبر: ۶۵۱۵۲
زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۱۴ تير ۱۳۹۱
آیت‌الله حسن ممدوحی:
عضو مجلس خبرگان رهبری به عملکرد خاتمی در سال 88 اشاره کرد و گفت: باتوجه به انحراف فکری خاتمی، وی برای بازگشت به عرصه سیاسی قابل اعتماد نیست.

آیت‌الله حسن ممدوحی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس درباره اظهارات متناقض خاتمی مبنی بر جدایی جنبش سبز از اصلاحات و در عین حال تاکید بر رفع حصر سران فتنه اظهار داشت: کسی که خط مستقیم خود را در نظام فکری عوض کند مسیرش منحرف می‌شود و آنها به دلیل اینکه خط مستقیم خود را تغییر دادند به تناقض‌گویی دچار شدند.

آیت‌الله ممدوحی با بیان اینکه خاتمی باتوجه به عملکردش از نظام خداحافظی کرده است یادآور شد: در ایامی که خاتمی رئیس‌جمهور بود اکثر مدیران و وزرای وی از خائنین و کسانی بودند که اکنون به خارج از کشور فرار کرده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری به عملکرد خاتمی در سال 88 اشاره کرد و گفت: باتوجه به انحراف فکری خاتمی، وی برای بازگشت به عرصه سیاسی قابل اعتماد نیست.

وی با اشاره به حمایت‌های مختلف غرب از برخی از اصلاح‌طلبان گفت: غرب همواره از اصلاحات حمایت کرده است که با این وجود این حمایت وضعیت اصلاحات روز به روز بدتر کرده است.

آیت‌الله ممدوحی درباره ادعای اخیر خاتمی مبنی بر اینکه "نتیجه تداوم حصرها روی آوردن جوانان به کسانی است که می‌گویند حکومت اسلامی نباشد" تصریح کرد: جوانان همان کسانی هستند که در اعتکاف و راهپیمایی روز قدس، 22 بهمن و 9 دی در جامعه حاضر می‌شوند در حالیکه جوانان حامی خاتمی جمعیت زیادی از جامعه را تشکیل نمی‌دهند.

این عضو مجلس خبرگان درباره سخنان خاتمی مبنی بر نبود آزادی و امنیت در کشورمان نیز گفت: اگر آنها آزادی ندارند پس چطور می‌توانند این حرف‌ها را بزنند و روزنامه و وبلاگ داشته باشند، احتمالا تفسیر آنها از آزادی عریانی است!.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها