کد خبر: ۶۵۰۸۵
زمان انتشار: ۲۰:۲۹     ۱۳ تير ۱۳۹۱
مدیران تیم استقلال، با شرایط خاصی رو به رو شدند و قرار است که این تیم تا جمعه شرایط را برای فصل آینده تغییر دهد این در حالی است که آبی ها معتقدند تا ۱۶ تیر لیست نهایی خود را تکمیل می کنند.
باشگاه خبرنگاران، شرایط تیم استقلال طوری است که اعضای این تیم برای فصل آینده جای سه بازیکن را خالی دارند و می توانند سه بازیکن جدید را جذب کنند.

گفتنی است، این اتفاق در حالی است که ساموئل آخرین بازیکن جذب شده تیم استقلال است که به جای جباری در این تیم ماند و قراردادش را تمدید کرد.

شایان ذکر است، آبی ها قرار است تا روز جمعه قرارداد توزی شاگرد فصل پیش امیر قلعه نوعی را نیز جذب کنند تا این بازیکن بتواند در خط میانی استقلال را همراهی کند.

از طرفی عنوان شده است که دو بازیکن خارجی نیز به زودی با آبی ها قرارداد امضا می کنند و می توانند با شرایطی ایده آل استقلال را همراهی کنند.

دو بازیکن خارجی مد نظر استقلالی ها هستند و در این مورد اعلام شده است که امیر قلعه نوعی خواستار حضور بازیکنانی است که در حد و اندازه تیم باشند و بتوانند استقلال را همراهی کنند.

گفتنی است، سرمربی استقلال با شرایط خاص قصد دارد تیم را برای فصل بعد آماده کند، اما در این میان وی در جذب چند بازیکن ناکام ماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها