کد خبر: ۶۵۰۶۸
زمان انتشار: ۱۸:۰۴     ۱۳ تير ۱۳۹۱
سرمربی و مربی اسبق تیم ملی فوتبال وپرسپولیس گفت:با انتخاب مانوئل خوزه پرتغالی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معلوم شدكه دلالان برای ورود مربیان و بازیكنان پرتغالی به ایران عملكرد موفقی داشتند.
ناصر ابراهیمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، گفت: در دو سال اخیر فوتبال ایران را بررسی كنیدو ببینید چند مربی و بازیكن پرتغالی از سوی دلالان وارد ایران شده اند.

وی ادامه داد: اگر قرار بودیك مربی ایرانی پیشكسوت رابرای پرسپولیس انتخاب كنند، هزاران برچست مانند سنتی بودن به او چسبانده می شد، اما در مورد مربیان خارجی كه اكثرا هم در فوتبال ما موفق نبودند، از اینگونه بحث ها مطرح نمی شود.

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تصمیم گرفته ایم باپیشكسوتان عازم پرتغال شده و از آنجا به وسیله دلالان خود را به عنوان مربی پرتغالی به تیم های ایرانی معرفی كنیم.

وی تصریح كرد: در مورد دنیزلی هم این صحبت ها را مطرح كردم، اما یكسال بعد همه به حرف های من كه مو های خود را در این فوتبال سفید كرده ام، رسیدند.

وی اظهار داشت: خوزه هم اگر نتیجه نگیرد،می تواند دلیل شكست های خود را توجیه كند و بگوید تیم را دیر تحویل گرفته است.

ابراهیمی خاطرنشان كرد: این برای فوتبال ما بسیار بد است كه این چنین اسیر دلالی شده ایم و اطمینان داشته باشید اگر این مربی 2 میلیارد و پانصد میلیون تومان پول دریافت كرده باشد، 500 میلیون تومان آن سهم دلالش است و هیچ گاه مربی ایرانی برای دلالان این مقدار سود ندارد.

وی درخصوص اینكه چرا علی پروین به عنوان یك چهره فوتبال مقابل این مسایل ایستادگی نمی كند، گفت: به هرحال او هم نظر خود را دارد و من نمی خواهم دخالت كنم.

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران با گلایه از مسئولان این باشگاه اظهار داشت: متاسفم كه مرا برغم آنكه برای این باشگاه چندین جام آورده ام و باعث خوشحالی هواداران تیم محبوب بوده ام، را به جلسه كمیته فنی به دلیل اینكه بازیكن پرسپولیس نبودم، دعوت نمی كنند.

وی تاكید كرد: دلیل دوستان بازیكن نبودن من نیست، دلیل آنها این بود كه می خواستند افرادی را بیاورند كه هم نظر خود هستند.

ابراهیمی با انتقاد از مسوولان باشگاه پرسپولیس گفت : فكر می كنم آنان به جای اینكه تصمیمات را فنی بگیرند، بیشتر به فكر محبوب كردن خود در میان هواداران است و این را با انتخاب دنیزلی و خوزه نشان دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
امین
UNITED KINGDOM
۱۸:۵۴ - ۱۳ تير ۱۳۹۱
۲۴
۱۳
آقای ابراهیمی لطفا" شما به کار خودت و به تیم خودت (اگه داری) برس ما خودمون هواداذا میدونیم کیو دوست داریم و کی واسمون خوبه
پاسخ
arash
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۱ - ۱۷ تير ۱۳۹۱
سلام شما كه مي خواستيد سيزدهم بشيد چرا استيلي رو كه مربي فهيم و با ارزشي بود برداشتيد . من با يقين ميگم اگه آقاي استيلي بود تيم پيروزي رتبه اش زير دهم ميشد.
بابک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۸ - ۱۳ تير ۱۳۹۱
۸
۶
به نظر من اگه خوده ناصر رو بزارن خیلی خوبه و کنارش مایلی کهن رو بزارن.عالیه نه .جمع کن مرد حسابی پیر شیدی ول نمیکنی خیلی خوش اشتها هستی .فقط تو رو کم داریم.
پاسخ
حواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۴ - ۱۳ تير ۱۳۹۱
۸
۵
این به همه چیز انتقاد داره
پاسخ
یک نفر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۳ - ۱۳ تير ۱۳۹۱
۹
۱۲
پرسپولیس مثل پیکان مدل پایین است هر چقدر هم پول خرجش کنند از رده خارج است.
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۹ - ۱۴ تير ۱۳۹۱
۶
۶
امین آقا شما هوادار هیچی نبفهمی
شما با دنیزلی 4 تا4تا میخوردید
بیچاره علی دایی با اون تیم نصف ونیمه دو
تا جام آورد اقای ابراهیمی کارشناس خوبیند
ولی تو ایران نظرات غیر کارشناس تو بورسه
بدبختانه
پاسخ
اکبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۳ - ۱۴ تير ۱۳۹۱
۶
۴
دمت گرم. نمیدونم چرا هر کس از راه میرسه به خودش این حق رو میده در مورد پرسپولیس اضهار نظر کنه.چون نونشون اجر شده میسوزند.اقای ابراهیمی لطفا برو کشکتو بساب
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۶ - ۱۴ تير ۱۳۹۱
۴
۴
این آقای ابراهیمی بهترین نفرات تاریخ فوتبال ایران داشت بعد میامد تیمش قهرمان می شد خیال می کنه شق القمر کرده نفراتی چون عابدزاده محمدخانی کریمی مهدوی کیا شاهرودی بزیک رهبری فر هاشمی نسب کاویانپور استیلی خیلی کردی خیلی هنر داشتی که با ترکیب تیم ملی قهرمان می شدی اونم اون تیم ملی که یقه تیمهای بزرگ دنیا می گرفت
پاسخ
سینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۲ - ۱۴ تير ۱۳۹۱
۸
۸
آقای ابراهیمی عزیز: مانوئل خوزه با 66 سال سن جای بچه شماست. شما هم به جای ترانسفر شدن به فکر یه سفر خیلی مهم که در پیش دارید باشید.
پاسخ
لرستانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۳۲ - ۱۶ تير ۱۳۹۱
۳
۱
هوادرای عزیز اینکارا میکنید که کسی نه حرمت تیم ونه حرمت پیشکسوتاشو میگیره چرا باتجربه های خودمان رو با ژیان وپیکان غرازه مقایسه میکنیم وبیت المال رو به حلق گشاد خارجیهای دسته چندم میریزیم وآخ نمیگیم اما برای امثال پروین-ابراهیمی-مایلی کهن-دایی....همه کارشناس میشیم دست آخر همینها تعصبشو میکشن.حرمت ها رو حفظ کنید لطفا.اینها استخوان خرد کرده های پرسپولیسن.
پاسخ
ايراني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۳۴ - ۱۶ تير ۱۳۹۱
۲
۲
در جواب خواتتده محترم با نام يك نفر عرض ميكنم هرچي باشه پرسپوليس اين افتخارو داره كه تا حالا 6تايي نشده و در دسته سه بازي نكرده
پاسخ
اکبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۰ - ۱۷ تير ۱۳۹۱
۲
۰
به نظر من که یه استقلالی ام ابراهیمی کاملا درس میگه
دنیزلی را هم ایشون گفتن به درد نمیخوره کسی توجه نکرد.2-3 میلیارد پول زبون نفهم را دادیم دستش سر کیسمون کرد رفتش
پاسخ
قلعه نوعی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۳ - ۱۷ تير ۱۳۹۱
۴
۰
خدایش حرفاش درسته ولی او دیگه به درد مربیگری نمیخوره .پرسپولیس چه خزه باشه چه تارتارو علی دایی نتیجه اش یکی .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۴ - ۱۸ تير ۱۳۹۱
۱
۱
فکر کنم آقای ابراهیمی نیاز به استراحت داشته باشد بابا ول کن ما را
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۸ - ۱۸ تير ۱۳۹۱
۲
۰
به نظر من هیف پول بیت المال نیست که خرج فوتبالی که هیچ ارزشی نداره بشه
آخه چقدر پول میخاین بریزین به شکم این فوتبالیستا با این وضعیت نابسامان
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها