کد خبر: ۶۵۰۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۱۳ تير ۱۳۹۱
مهدی رحمتی در استقلال و تیم ملی شرایط متفاوتی دارد و جایگاه خاصی به دست آورده است. محمدی هم گلر خوبی است و در استقلال خوب کار کرد
تماشا:هادی طباطبایی/ استقلال نسبت به سال های گذشته نتوانست بازیکن بگیرد و فقط سعی کرد بازیکنان فصل قبل خود را حفظ کند و متاسفانه یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان خود یعنی آندرانیک تیموریان و یکسری بازیکن جویای نام را از دست داد.

امیدوارم فصل که شروع شود، از استقلال تیم یکدستی را ببینیم. بازی کردن در استقلال و پرسپولیس با تیم های دیگر خیلی متفاوت است. همه ساله یکسری بازیکن به این تیم ها می آیند که در تیم های خودشان ستاره اند اما در استقلال و پرسپولیس جواب نمی دهند چون شرایط در این 2 تیم فرق می کند.



باید ببینیم آنهایی که به استقلال آمده اند، چه بازدهی دارند. با همه اینها فکر می کنم که عملکرد مسئولان استقلال در جذب گلرهای تیم خوب بوده. مهدی رحمتی در استقلال و تیم ملی شرایط متفاوتی دارد و جایگاه خاصی به دست آورده است.

محمدی هم گلر خوبی است و در استقلال خوب کار کرد اما متاسفانه پارسال با انتخاب داماش از شرایط مطلوب دور شد هر چند که می تواند کنار مهدی رقابت کند. برای پیش بینی وضعیت استقلال در این فصل باید نگاهی هم به وضعیت رقبای استقلال بیندازیم.

متاسفانه سپاهان را تیم همیشگی نمی بینیم که البته به ظاهر اینطوری است چرا که بازیکنانی که سال ها در این تیم کنار هم بازی کرده بودند، الان در سپاهان نیستند و یکسری بازیکنان خودش را از دست داد.

تراکتورسازی و پرسپولیس را هم با شیوه جدیدشان باید ببینیم. استقلال زمان خوبی تمریناتش را شروع کرد و از برنامه آماده سازی اش عقب نیست و به لحاظ فنی می شود روی این تیم حساب باز کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها