کد خبر: ۶۵۰۰۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۱۳ تير ۱۳۹۱
جانشین نیروی دریایی ارتش از نجات یک فروند نفتکش ایرانی توسط ناوگروه اعزامی ارتش در تنگه باب‌المندب خبر داد.
فارس، امیر خادم بیغم جانشین نیروی دریایی ارتش در مراسم صبحگاه این نیرو با بیان اینکه بار دیگر دریادلان غیور نیروی دریایی راهبردی چهار فروند قایق تندرو دزدان دریایی را در ربایش نفتکش ایرانی ناکاه گذاشتند، گفت: امروز نیروی دریای به یمن ولایتمداری و همت کارکنان این نیرو در جایگاه والایی قرار دارد.

وی ضمن تبریک میلاد با سعادت صاحب‌الزمان (عج) افزود: امروز اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی حرفی برای گفتن دارد و برای استیصال حق خود از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند به پشتوانه نیروهای مسلح مقتدر کشور و بخصوص دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

دریادار خادم بیغم با بیان اینکه انشالله بزودی شاهد موفقیت‌های بیشتری از نیروی دریایی خواهیم بود، خاطرنشان کرد: این نیروی راهبردی در کنار سایر نیروهای مسلح کشور به عنوان یک عنصر اثرگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیتهای خود را ادامه داده و با دعاهای خیر شما عزیزان در این ایام مبارک و توکل بر خداوند بر پیشرفت‌هایش خواهد افزود.

گفتنی است، در مراسم صبحگاه مشترک امروز، یگانهای نمونه ستاد نیروی دریایی ارتش حضور داشتند که پس از سخنرانی جانشین این نیرو از جلو جایگاه رژه رفتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها