کد خبر: ۶۴۹۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۱۳ تير ۱۳۹۱
مدافع تيم فوتبال استقلال تهران اعتقاد دارد امسال سال دشواري براي اين تيم است اما بازيکناني که مانده اند مي توانند با غيرت و تعصب تيمشان را به قهرماني ليگ برتر برسانند.
اميرحسين صادقي قبل از سفر به ترکيه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري ورزش ايران، اظهارداشت: همه ما مي دانيم که استقلال سال سختي را پيش رو دارد. دست باشگاه خالي است و برخي از بازيکنان تاثير گذار فصل گذشته از تيم جدا شده اند. بقيه تيمها شرايطشان نسبت به استقلال بهتر است و در حالي که ما بسياري از بازيکنان استقلال از فصل گذشته طلب دارند آنها پول فصل آينده را هم گرفته اند.

وي ادامه داد: همين سختي کار در استقلال باعث شده بازيکنان اين تيم با انگيزه بيشتري تمرين کنند و به فکر شکست دادن رقباي ميلياردي باشند. مهم نيست که رقيبان استقلال بالاي يک ميليارد براي خريد بازيکن پول داده اند، مهم اين است که ما با غيرت و تعصب مي توانيم استقلال را قهرمان ليگ کنيم.

صادقي افزود: هنوز فصل شروع نشده مشکلات مالي گريبان گير استقلال شده اند. بازيکن بايد خيالش از هر نظر راحت باشد تا بتواند درون زمين بازي خوبي به نمايش بگذارد. اميدوارم مشکلات مالي حل شود اما اگر هم تا پايان فصل اين شرايط ادامه داشته باشد نمي گذاريم اين مشکلات به استقلال ضربه بزند.

وي که يکي از مدعيان بستن بازوبند کاپيتاني استقلال است، در اين باره خاطر نشان کرد: طبيعي است که بازيکنان زيادي دوست داشته باشند بازوبند کاپيتاني استقلال را به بازو ببندند. اين بازوبند فقط يک تکه پارچه نيست بلکه بسيار باارزش است. مطمئن باشيد در اين باره دعوايي بين بازيکنان استقلال وجود ندارد و هر تصميمي که قلعه نويي بگيرد همه بازيکنان به آن احترام خواهند گذاشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها