کد خبر: ۶۴۸۸۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۷     ۱۳ تير ۱۳۹۱
دانشجویان ایرانی و مردم عراق که در حال راهپیمایی به سمت شهر کربلا هستند، شعار مرگ بر آل سعود و آل خلیفه را در مسیر نجف- کربلا را طنین انداز کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به عراق، دانشجویان ایرانی که از صبح دیروز (دوشنبه) پیاده روی خود را از شهر نجف به سمت شهر کربلا به منظور شرکت در مراسم نیمه شعبان حرم حضرت امام حسین (ع) آغاز کرده بود از ساعت 4 بامداد امروز (سه‌شنبه) به پیاده روی خود ادامه دادند و تا هنگام ارسال این خبر در 35 کیلومتری شهر کربلا در حال حرکت هستند.

بر اساس این گزارش مردم عراق که همپای دانشجویان ایرانی به سمت شهر کربلا با پای پیاده حرکت می‌کنند در اقدامی قابل توجه پرچم آمریکا و رژیم اسرائیل را به نشانه اعتراض به سیاست‌های خصمانه و ضد اسلامی آنها زیر پای زائران امام حسین قرار داده و دانشجویان ایرانی نیز به همراه دو مسلمان عراقی در چندین مرحله متوالی علیه آمریکا، رژیم صهیونیستی آل خلیفه و آل سعود تظاهرات اعتراض آمیز برگزار کردند که با استقبال مردم عراق مواجه شد.

دانشجویان ایرانی با سر دادن شعارهای هیهات من الذله، یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل خلیفه، مرگ بر آل سعود، الموت به اسرائیل، الموت لامریکا، الموت  لآل خلیفه، ضمن تاکید بر اتحاد مسلمانان خواستار قیام مسلمانان علیه حاکمان دست نشانده آمریکا شدند.

به گزارش فارس راهپیمایی دانشجویان ایرانی به سمت شهر کربلا همچنان ادامه دارد و 35 کیلومتر تا حرم امام حسین (ع) باقی مانده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها