کد خبر: ۶۴۸۴۰
زمان انتشار: ۰۰:۱۱     ۱۳ تير ۱۳۹۱
محمد نوری زاد ، مستند سازضد انقلاب که مدتی است فعالیت خود را در عرصه فیلم سازی از سر گرفته است ، در تلاش است تا پروژه ساخت یک فیلم تخریبی در رابطه با بسیج و امت حزب الله را کلید بزند .

به گزارش صراط ، بنا به آنچه که در سایت شخصی این مستند ساز رادیکالی منتشر شده است ، وی قصد دارد یک فیلم کوتاه برای تخریب چهره ی امت حزب الله و بسیج مردمی بسازد و آن را تا روز های آتی در فضای مجازی به صورت آنلاین پخش کند .

در این فیلم از که قسمت هایی از آن هم در سایت شخصی نوری زاد گذاشته شده است ، از جوانان مومن به حالتی توهین آمیز به عنوان "شعبان بی مخ های امروزی " یاد شده است که به هیچ قاعده ای متقاعد نیستند !


در فیلم جدید نوری زاد سعی می شود با بی سواد خطاب کردن امت جزب الله تمامی پایندی آنان به اسلام و انقلاب ، نوعی پیروی کور کورانه و از روی تعصب بیهوده نشان داده شود و نقال فیلم شخصیت طیفی از بسیجی ها را این چنین خطاب می کند : "دهانشان از فحش و ناسزا و البته از الفاظ دینی پراست مشت هایشان همیشه مهیای فرود آمدن است و دهانشان مهیای فحش های ناموسی !چهره هایشان بیش از گشایش و لبخند، با عبوسی و ترش رویی و اخم های غلیظ آشناست ،ادب؟ هرگز. تعقل؟ مباد. و./...... " تعابیری که همواره در گفتار و بیان گروه هایی نظیر مجاهدین خلق نسبت به حزب اللهی ها ادا می شد ! و امروز در بیان یک فیلم ساز به اصطلاح اصلاح طلب!

محمد نوری زاد ، فعال ضد انقلاب و از همراهان اصلی و لیدر های جریان فتنه 88 است که بعد از سپری شدن دوران محکومیتش در زندان ، مدتی است با بهره گیری از رافت نظام اسلامی از کشیدن دوران محکومیت امنیتی خود در زندان آزاد شده است اما به محض ورود به فضای جامعه دور تازه ای از تحرکات رادیکالی و تند خود را نسبت به جوانان اعتقادی آغاز کرده است .

وی که تا کنون چندین مستند ضد ارزشی را علیه نیروهای اصیل انقلاب اسلامی ساخته است سعی می کند اینبار با ساختن چندین حلقه فیلم کوتاه در تخریب نیرو های حزب الله و بسیج مردمی ، بنیاد های اصیل اعتقادی انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرد .

ساخت چنین مستند هایی در حالی کلید می خورد که کارگردان ورشکسته اصلاحات به علت نگارش نامه های متعدد توهین آمیز خطاب به مسئولان نظام در دو سال گذشته چندین بار دستگیر شده که هر بار با گذشت و توصیه مقامات ارشد پس از مدتی آزاد شده است.

محمد نوری زاد که ساخت آثار سینمایی و تلویزیونی بی کیفیت را در کارنامه ی هنری خود داشته و توانسته بود با چاپلوسی و تملق گویی مسئولان وقت بودجه های هنگفتی را برای ساخت آثار ضعیف و بی کیفیت دریافت کند این بار در فیلم جدیدش که بهانه پیگیری موضوع فتنه 88 منتشر کرده ، مسئولان نظام و امت حزب الله را با انواع و اقسام توهین ها و تهمت ها خطاب قرار داده و از آنان بخاطر ایستادگی در قبال انحرافات و کج روی های معاندان نظام اسلامی ، انتقاد کرده است.

به نظر می رسد که نوری زاد از آزادی اش اطمینان کامل دارد و به همین علت به خود و قلمش اجازه می دهد که با کینه توزی بی محابا هر توهین و تهمتی را که می خواهد به مسئولین و هموطنان ولایی نسبت دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها