کد خبر: ۶۴۷۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۱۲ تير ۱۳۹۱
یکی از سرکرده‌های گروهک تروریستی منافقین و مسئول شستشوی مغزی عناصر این گروهک در اثر بیماری سرطان در اردوگاه لیبرتی مُرد.

فارس، منابع آگاه در اردوگاه "الحریة" (لیبرتی سابق) از مرگ "بتول رجایی" یکی از سرکرده‌های منافقین در سن 59 سالگی در این اردوگاه خبر دادند.

بر اساس این گزارش، مرگ این سرکرده گروهک تروریستی منافقین، برای آن دسته از عناصر منافقین که از این گروهک جدا شده و از لیبرتی گریخته‌اند، بسیار خوشحال کننده بود.

پایگاه خبری "اشرف‌نیوز" به نقل از یک منبع آگاه در گروهک تروریستی منافقین نوشت که مسئولیت بتول رجائی در این گروهک، شستشوی مغزی آن دسته از عناصری بود که در آنها نشانه‌های جدایی یا خروج از سازمان دیده شده بود.

وی افزود: ده‌ها نفر از اعضای منافقین که می‌خواستند از گروهک جدا شوند و سازمان را ترک کنند، به بتول رجایی ارجاع داده می‌شدند تا او آنها را به باقی ماندن در سازمان متقاعد کند. لذا آن دسته از عناصری نیز که از پایگاه لیبرتی گریخته‌ و خود را به نیروهای امنیتی عراق تحویل داده‌اند، با شنیدن خبر مرگ این زن 59 ساله، خوشحال شدند.

بنا بر این گزارش، این سرکرده منافقین به دلیل ابتلا به سرطان درگذشته است دولت عراق جسد وی را در منطقه ای خارج از اردوگاه لیبرتی دفن کرده است اما گروهک منافقین از اعلام مکان دفن وی سرباز می زنند.

منبع آگاه نزدیک به منافقین که خواست نامش فاش نشود، گفت که منافقین از دولت عراق خواسته بودند که جسد وی در اردوگاه اشرف (استان دیاله) دفن شود تا از آن بهره‌برداری سیاسی کنند و روحیه عناصر خود را بالا ببرند اما دولت عراق با تاکید بر اینکه اردوگاه اشرف قبرستان نیست، با این امر مخالفت کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها