کد خبر: ۶۴۶۹۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۱۲ تير ۱۳۹۱
باشگاه می خواست تا بین خلعتبری و زاید یکی را انتخاب کند که با منتفی شدن جذب خلعتبری، آنها می خواهند آقای هت ریک را حفظ کنند.
جام نیوز، ایمون زاید مهاجم محبوب پرسپولیسی ها دو روز قبل در صفحه اجتماعی خود از مسئولان پرسپولیس گلایه کرده بود که او را فراموش کرده اند. به نظر می رسد با خریدهای زیاد و بزرگی که رویانیان به خصوص در خط حمله انجام داده، دیگر نیازی به او احساس نشده و تمامی با او گرفته نشده است.
از طرفی پرسپولیسی ها قصد داشتند تا خلعتبری را هم به جمع مهاجمان خود اضافه کنند، ولی به نظر می رسد ارتباط پرسپولیس با او تا حدی قطع شده و او به سپاهان نزدیک شده و به احتمال زیاد فصل بعد زردپوش خواهد بود اما حالا به نظر می رسد سرخ پوشان قصد دارند تا زاید را نگه دارند و پرونده جذب مهاجم برای تیم شان را ببندند.
ظاهراً دلیل آنکه ایمون زاید در صفحه اجتماعی خود نوشته که او را فراموش کرده اند این است که او قبل از اینکه برای تعطیلات به کشورش برود، قراری با مسئولان پرسپولیس گذاشته بود تا مبلغی را به حساب او بریزند و بعد از واریز این مبلغ او به ایران بازگردد اما ظاهراً پرسپولیسی ها با وجود داشتن منابع زیاد مالی در بازار نقل و انتقالات غرق شدند و فراموش کردند تا مبلغ درخواستی زاید را واریز کنند و به همین موضوع باعث دلخوری زاید شده و او هم در اولین کار این مطلب را روی صفحه اجتماعی خود قرار داده است.
نوشتن این مطلب باعث شد تا پرسپولیسی ها از داخل باشگاه مذاکراتی را با او شروع کنند. به نظر می رسد باشگاه می خواست تا بین خلعتبری و زاید یکی را انتخاب کند که با منتفی شدن جذب خلعتبری، آنها می خواهند آقای هت ریک را حفظ کنند. گفته می شود رویانیان شخصاً با زاید تماس گرفته و به او گفته: «ما فوروارد فقط و را می خواهیم و فراموشت نکردیم».اما زاید که ظاهراً قصد سرمایه گذاری در یک کار تجاری را داشته، می خواسته قسمتی از مبلغ قرارداد فصل بعدش را به صورت پیش دریافت از باشگاه بگیرد که با واریز نشدن این پول از سرخپوشان دلگیر شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها