کد خبر: ۶۴۶۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۱۲ تير ۱۳۹۱
روزنامه ایران در شماره امروز خود نوشته است: پرونده دو مداح سرشناس به دليل تحقيقات تكميلي و ايرادات قضايي از دادگاه انقلاب تهران به دادسراي فرهنگ و رسانه ارجاع شده است. پرونده‌هاي حاج منصور ارضي و سعيد حداديان با شكايت مهندس مشايي با صدور قرار مجرميت و كيفرخواست براي رسيدگي از شعبه نهم بازپرسي دادسرا به يكي از شعبه‌هاي دادگاه انقلاب تهران فرستاده شده.

هفته گذشته جلسه‌اي براي رسيدگي به اين پرونده با حضور نماينده دادستان تهران و وكيل مدافع شاكي در دادگاه تشكيل شد كه در آن جلسه دو مداح سرشناس حضور نداشتند. قاضي پرونده پس از بررسي‌هاي اوليه متوجه شد كه مشايي و معاونت حقوقي نهاد رياست جمهوري شاكي‌هاي پرونده هستند اما در خصوص شكايت معاونت حقوقي نهاد رياست جمهوري هيچگونه تحقيقي انجام نشده است، بلكه پرونده با شكايت مشايي با صدور كيفرخواست به دادگاه فرستاده شده است.

در نتيجه دادگاه پرونده را براي رفع ايرادات قضايي و تحقيقات تكميلي به دادسراي فرهنگ و رسانه ارجاع داد. گفتني است فروردين سال 90 وكيل مدافع مهندس مشايي به دنبال سخنراني توهين‌آميز حاج منصور ارضي در اواخر سال 89 در يكي از مساجد تهران به اتهام نشر اكاذيب، تهديد به قتل، توهين به موكل خود (مشايي) شكايتي عليه نامبرده تسليم دادسرا كرد. پرونده براي رسيدگي به شعبه نهم بازپرسي ارجاع شد. يك ماه بعد نيز سعيد حداديان يكي ديگر از مداحان معروف در سخنراني خود مطالبي خلاف واقع همراه توهين و اهانت عليه مشايي بيان كرد و وكيل مهندس مشايي نيز شكايتي عليه حداديان و فايل صوتي سخنراني او را به عنوان مدرك تسليم دادسرا كرد.

دو مداح سرشناس با حضور در دادسرا پس از تفهيم اتهام به سؤال‌هاي بازپرس پرونده به طور كتبي پاسخ دادند، قاضي پرونده پس از رسيدگي به اتهامات آن دو به استناد دلايل و مستندات پرونده قرار مجرميت آنان را صادر كرد. در حال حاضر اين دو مداح سرشناس با تأمين قرار مناسب آزاد هستند تا به پرونده‌‌شان رسيدگي شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها