کد خبر: ۶۴۵۹۱
زمان انتشار: ۰۰:۰۲     ۱۲ تير ۱۳۹۱
سید محمد خاتمی ، روز گذشته در جمع گروهی که باعنوان بازماندگان جنگ تحمیلی از آنان یاد شده است ، یکبار دیگر با اعلام سخنان دو پهلو برای نظام اسلامی و ملت ایران خط و نشان کشید .

به گزارش خبرنگار " صراط " ، محمد خاتمی نسبت به ادامه حصر خانگی سران فتنه ابراز نگرانی کرد و با تهدید جمهوری اسلامی نسبت به ادامه این روند گفت : "حاصل حذف و حصر نومیدی از اصلاح در جامعه است و نتیجه تداوم آن این که گروه گروه از جوانان و مردم رو به کسانی بیاورند که می‌گویند اسلام یا حداقل حکومت اسلامی نباشد."

این خط و نشان های مرد عبا شکلاتی جریان اصلاحات در حالی مطرح می شود که خبرها از تلاش های انتخاباتی وی برای به میدان آمدن در سال 92 حکایت دارد که با توجه به تکیه وی بر سر مواضع فتنه گرانه اش گمان می رود لیدر اصلاحاتی ها در تلاش است تا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یکبار دیگر با مطرح ساختن عناصر محصور فتنه ، کشور را به التهاب بکشاند .

سید محمد خاتمی که همواره در مجامع سیاسی ، از وی به عنوان فرد محافظه کار جریان اصلاحات یاد می شود ، به نظر می رسد اینبار از به میدان کشیدن نام سران فتنه و خط و نشان کشیدن برای نظام اسلامی سعی در کسب منفعتی جدید برای خود دارد .

گفتنی است سخنان این چنینی خاتمی در حالی به سادگی در رسانه های منتصب به جریان اصلاحات منتشر می شود که بنا بر رافت نظام هنوز نسبت به جرائم امنیتی و خیانت های وی به کشور و ملت ایران رسیدگی دقیقی نشده است و وی با سوء استفاده از این گذشت ، هر از چند گاهی با استفاده دیدار با جمع هایی جعلی نظیر : انجمن نویسندگان ، جمعی از رزمندگان و ... اقدام به هتاکی و اعمال تهدید علیه نظام اسلامی می کند .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها