کد خبر: ۶۴۵۹
زمان انتشار: ۰۹:۴۲     ۱۵ آبان ۱۳۸۹
به گزارش 598 به نقل از فارس، حسين کارگر شامگاه سه‌شنبه در مراسم معرفي دبير اجرائي دفتر بنياد غدير جم در مسجد خاتم‌الانبياي اين شهر اظهار داشت: ولايت و رهبري در اسلام جايگاه ويژه‌اي دارد و بايد در تبيين اين مسئله تلاش ويژه‌اي انجام شود.

وي در ادامه افزود: بنياد غدير از بنيادهاي مهم و ريشه‌دار است و در ترويج فرهنگ ولايت نقش اساسي دارد و همه شيعيان بايد در فعاليت‌هاي بنياد غدير مشارکت کنند.

اين مقام مسئول خاطرنشان کرد: غدير در واقع سمبل مظلوميت امام علي (ع) است و اين روز بزرگ در تاريخ تشيع جايگاه والايي دارد و ما به عنوان شيعيان حضرت علي (ع) اين روز را زنده نگه‌ داريم.

کارگر در ادامه با تاکيد بر لزوم داشتن بصيرت و هوشياري بيش از پيش مردم تصريح کرد: غدير يک جريان عظيم و مهم تاريخي است که توسط پيامبر بزرگ اسلام (ص) و به‌دستور حضرت باري‌تعالي شکل گرفت و تا هميشه تاريخ مستدام است.

وي اضافه کرد: دشمنان خيلي در تلاش هستند تا اين جريان را کم‌رنگ جلوه دهند و با ايجاد شبهاتي افکار جوانان شيعه را نشانه رفته‌اند اما هوشياري و بصيرت شيعيان مانع توفيق آنان است.

کارگر افزود: دشمنان با راه‌اندازي 4 هزار سايت و انتشار کتب انحرافي به مقابله با جريان غدير و ولايت مي‌پردازند و بر اساس آمار موجود، تنها در کشور سودان 8 ميليون جلد کتاب‌ عليه اين جريان اصيل توزيع کرده‌اند و قصد مقابله دارند.

دبير اجرائي بنياد بين‌المللي غدير استان بوشهر بيان داشت: اين نهاد به شکل هيئت‌ امنائي اداره مي‌شود که بيش از 40 نفر از بزرگان و مراجع و علما و حتي رئيس جمهور و ساير مقامات عضو هيئت‌امناي اين نهاد هستند و در خارج از کشور هم فعاليت دارد.

وي ابراز داشت: همه‌ شيعيان بايد دهه‌ ولايت را بزرگ دارند و نسبت به گسترش فرهنگ ولايت فقيه تلاش مضاعفي از خود نشان دهند.

اين مقام مسئول تصريح کرد: دشمنان در جنگ نرم قصد دارند، اعتقادات مردم به ويژه جوانان را سست کنند و مي‌خواهند از طريق به فساد کشاندن جوانان، زمينه تضعيف نظام اسلامي را فراهم کنند.

کارگر خاطرنشان کرد: در اين اوضاع و احوال، دلسوزان نظام بايد با تدابير شايسته در برابر اين تفکرات و اقدامات دشمنان بايستند و با حرکت حول محور رهبري، دشمنان را ناکام کنند.

وي در ادامه افزود: شيعه در جهان گسترش يافته و دشمنان از اين مسئله هراس دارند و ما بايد در گسترش هر چه بيشتر تفکر غدير تلاش کنيم.

در اين مراسم، حجت‌الاسلام يوسف مديري از طلاب شهرستان جم به سمت دبير اجرائي بنياد بين‌المللي غدير دفتر جم معرفي شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها