کد خبر: ۶۴۵۷۷
زمان انتشار: ۲۱:۱۸     ۱۱ تير ۱۳۹۱
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برنده بودن یا نبودن تیم‌ها در فصل نقل و انتقالات مهم نیست و عیار هر تیمی در بازی‌ها مشخص می‌شود.

* انصاری فرد: در زمین قدرت تیم برتر مشخص می‌شود
کریم انصاری فرد در پاسخ به این پرسش که چه تیمی برنده فصل نقل و انتقالات است، عنوان کرد: بازی‌ها که شروع شود مشخص می‌شود که چه تیمی برنده فصل نقل و انتقالات بوده چون اسم‌ها و ستاره‌ها بازی نمی‌کنند و هر کسی که در روز بازی ایده‌آل باشد، تیم نیز موفق خواهد بود.
وی درباره اظهارات استقلالی‌ها نیز مبنی بر این که آنها فصل نقل و انتقالات را باخته‌اند، اما طی فصل بهتر از پرسپولیس ظاهر می‌شوند، عنوان کرد: من نمی‌خواهم به کری خوانی استقلالی‌های جواب بدهم و امیدوارم هم استقلال و هم پرسپولیس، بلکه تمام تیم‌ها در بازی‌های فصل خوب ظاهر شوند تا نهایتا به موفقیت تیم ملی و پیشرفت فوتبال منجر شود.
مهاجم پرسپولیس همچنین در رابطه با لغو اردوی ترکیه، گفت: برای من فرقی نمی‌کند که در کجا اردو داشته باشیم. به هر حال در ایران هم امکانات خوبی وجود دارد.
انصاری فرد در پایان نیز در پاسخ به این پرسش که آیا این مشخص شدن سرمربی باعث نمی‌شود که تیم متضرر شود، بیان کرد: من در این مورد اظهار نظر نمی‌کنم، حتما باشگاه صلاح دیده که به این شکل سرمربی انتخاب کند.
 

* نوری: استقلالی‌ها آنقدر حرف بزنند تا خسته شوند!
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران معتقد است که لغو اردوی ترکیه به نفع تیم خواهد بود.
محمد نوری در ابتدا درباره لغو اردوی ترکیه و برپایی اردو در تهران توضیح داد: «به اعتقادم خوب شد که ما به این اردو نرفتیم و این کار خوبی بود که باشگاه پرسپولیس انجام داد. به هر حال اردوی ترکیه یک خرج اضافی برای باشگاه بود و هیچ فایده‌ای برای ما نداشت. ما در طی فصل در شهرهای لرستان، بندرعباس بازی می‌‌کنیم و آب و هوای ترکیه هیچ شباهتی با این شهرها ندارد.»
وی ادامه داد: «برای لغو این اردو با بازیکنان مشورت شد و بیشتر آنها به لغو این اردو رای دادند و در کل مطمئن باشید این کار به نفع پرسپولیس خواهد بود.»

 


هافبک پرسپولیس همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا دیر انتخاب شدن سرمربی تیم به ضرر پرسپولیس خواهد بود؟ مطرح کرد: «مدیران باشگاه در نظر دارند که بهترین تیم را برای فصل آینده انتخاب کنند به همین خاطر روی انتخاب سرمربی کار ویژه‌ای را انجام می‌دهند و این کار برایشان از حساسیت بالایی برخوردار است. من امیدوارم هر چه زودتر سرمربی انتخاب شده تا ما تمرینات فنی‌مان را زیر نظر سرمربی انجام دهیم.»
نوری همچنین در ادامه با اشاره به عملکرد خوب پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات، اظهار کرد: «پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را جذب کرده است، اما باید بدانیم که اسم‌ها در زمین بازی نمی‌کنند و مهم این است که در زمین چه نتیجه‌ای کسب می‌شود.»
وی در پاسخ به اظهارات استقلالی‌ها که گفته اند «تیم بهتری از پرسپولیس را جمع کرده‌اند و در طی فصل موفق‌تر از پرسپولیس ظاهر خواهند شد»، گفت: «برایمان این حرف‌ها مهم نیست. بگذارید آنها آنقدر بگویند تا خسته شوند. ما قدرتمان را در زمین به رخ می‌کشیم نه با اسم‌ها و ستاره‌ها.»
 

* قاضی: توجهی به اظهارنظر و کری خوانی سایر تیم‌ها نمی‌کنیم
مهاجم تازه وارد پرسپولیس می گوید باشگاه درباره انتخاب سرمربی برنامه ریزی دارد و این کار در حال حاضر به نحو احسن در حال انجام است و هواداران نباید نگران باشند.
محمد قاضی درباره طولانی شدن انتخاب سرمربی پرسپولیس و آسیب‌هایی که می‌تواند در ادامه در پی داشته باشد، تصریح کرد: «باشگاه برنامه‌ریزی شده عمل می‌کند و مطمئن باشید آقای رویانیان بهترین سرمربی را به پرسپولیس می‌آورد و نباید خیال هواداران از این بابت نگران باشد.»
 

وی ادامه داد: «تمرینات خوبی را در چند هفته‌ اخیر پشت سر گذاشتیم و به تیم خودمان و قدرتش ایمان داریم و توجهی هم به اظهار نظر و کری خوانی سایر تیم‌ها نمی‌کنیم و داشته‌هایمان را در زمین نشان خواهیم داد. همچنین برنده بودن تیم در فصل نقل و انتقالات مهم نیست. ‌اگر ما بازیکنان خوبی را جذب کرده باشیم و نتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم، هواداران را راضی نخواهیم کرد.»
قاضی همچنین درباره لغو اردوی ترکیه و برپایی اردو در تهران مدعی شد: «درفشی فر امکانات خوبی را دارد و ما در تهران تمرین‌های با کیفیتی را انجام می‌دهیم. همچنین آب و هوای تهران نیز تفاوت بسیار زیادی با ترکیه ندارد و ما در اینجا کارمان را به نحو احسن پیش می بریم تا با قدرت در بازی‌ها ظاهر شویم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۵ - ۱۱ تير ۱۳۹۱
۰
۰
لنگ 04 دیگه کری نداره که هه هه هه ههه هه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها