کد خبر: ۶۴۵۲۱
زمان انتشار: ۱۸:۵۶     ۱۱ تير ۱۳۹۱
مدیر بنیاد مهدویت کرمانشاه در گفتگو با ۵۹۸ عنوان داشت:
واقعیت این است که برخی از مسئولین هنوز به اهمیت قیام مردم مسلمان منطقه بر علیه حاکمان جور و مستکبرین جهانی پی نبرده اند. به حقیقت می توان گفت که رشد اسلام خواهی و بیداری اسلامی در منطقه موجبات تقویت بنیانهای انقلاب اسلامی و ضعف استکبار خواهد شد و در واقع حرکت مردم کشورهای منطقه نیز بخشی از مبارزه انقلاب اسلامی با استکبار جهانی است و این امر بخشی از هویت انقلاب اسلامی است.
به گزارش پایگاه 598، با گذشت قریب به دو سال از شروع موج تازه اسلام خواهی و بیداری اسلامی در برخی از کشورهای منطقه و همچنین تاکیدات فراوان رهبری معظم انقلاب درباره نقش تاثیر گذار انقلاب اسلامی در نهضت های منطقه هنوز موضوع بیداری اسلامی برای برخی از مسئولان داخلی حل نگردیده است و استفاده از کلمات و اصطلاحاتی چون بهار عربی و ... در نوع خود قابل تامل می باشد.

در این بین کم کاری برخی از نهادهای مسئول در این عرصه آنقدر مشهود است که به طور مثال می توان تلاش رسانه ملی را برای تحت پوشش قرار دادن بازی های جام ملت های اروپا و کارشناسی این بازی ها را به مراتب بیشتر از بررسی موضوعی چون بیداری اسلامی دانست.

به همین منظور خبرنگار 598 در مصاحبه ای با حاج بهروز همتی از فعالان سیاسی و فرهنگی کشور که هم اکنون مدیریت بنیاد مهدویت و  بنیاد بین المللی غدیر استان کرمانشاه را عهده دار است و این روزهای مشغول برگزاری نمایشگاه بیداری اسلامی در غرب کشور می باشند به گفتگو نشسته است.

حاج بهروز همتی با اشاره به رابطه مستقیم مهدویت با بیداری اسلامی اظهار داشتند: با توجه به اینکه غایت همه جنبشهای اسلامی و حکت اعتراضی مستضعفین در جهان برای ایجاد جامعه جهانی براساس عدل و حق می باشد و این امر در سایه ظهور منجی عالم بشریت که وعده داده شده همه ادیان الهی است محقق خواهد شد لذا بین بیداری اسلامی و مسئله منجی در آخرالزمان رابطه مستقیمی وجود دارد.

وی با توجه به روند رو به رشد بیداری اسلامی در بین ملت های مسلمان گفت: حقیقت این است که منشا بیداری اسلامی در منطقه و در بین کشورهای اسلامی، انقلاب اسلامی و رهبری های هوشمندانه و الهی حضرت امام خمینی (ره) و تدبیر و درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری  است.

مدیر بنیاد مهدویت کرمانشاه افزود: در زمانهای نه چندان دور که حضرت امام (ره) بنیان انقلاب اسلامی را آغاز می کرد گویا که آینده را به خوبی و روشنی می دید و می دانست که انقلاب اسلامی ایران  سر فصل بیداری و آگاهی مسلمانان در کل منطقه خواهد شد و آنگاه که با عزل قائم مقام رهبری (آقای منتظری ) غیر مستقیم و حتی مستقیم زمینه را برای انتخاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به رهبری توسط خبرگان رهبری فراهم نمود، گویا چنین روزهایی را می دید و می دانست که صدور انقلاب اسلامی در قلب ملتهای مسلمان منطقه و ملتهای محروم جهان  به رهبری آگاه و مدیری توانا  و انسانی متقی و وارسته و شجاع نیاز دارد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سالهای فقدان امام (ره) به خوبی و بسیار عالی ، پاسخ این اعتماد امام و خبرگان رهبری را دادند لذا با تدبیر و دور نگری رهبری معظم روند بیداری اسلامی در منطقه شدت و قوت خواهد گرفت  و انشاالله به مقصد خواهد رسید ، اگر چه تمامی استکبار و مزدوران منطقه ای و خصوصا حکومت فاسد عربستان  در این مسیر به توطئه و سنگ اندازی بپردازند.



همتی با اشاره به رویکرد ضعیف دستگاه ها و نهادها مرتبط با مقوله بیداری اسلامی در کشور بیان داشت: واقعیت این است که برخی از مسئولین هنوز به اهمیت قیام مردم مسلمان منطقه بر علیه حاکمان جور و مستکبرین جهانی  پی نبرده اند. به حقیقت می توان گفت که رشد اسلام خواهی و بیداری اسلامی در منطقه موجبات تقویت بنیانهای انقلاب اسلامی و ضعف استکبار خواهد شد و در واقع حرکت مردم کشورهای منطقه نیز بخشی از مبارزه انقلاب اسلامی با استکبار جهانی است و این امر بخشی از هویت انقلاب اسلامی است لذا غفلت از این مسئله در واقع غفلت از انقلاب اسلامی است، تقویت بیداری اسلامی، تقویت انقلاب اسلامی ایران در منطقه است و لذا کوتاهی در این خصوص قابل بخشش نیست زیرا مردم منطقه در واقع خودآگاه و یا ناخودآگاه در جبهه انقلاب اسلامی با مزدوران منطقه ای استکبار می جنگند.

مدیر بنیاد بین المللی غدیر کرمانشاه همچنین افزود: از آنجا که رشد و بالندگی هر چه بیشتر انقلاب اسلامی به تقویت و رشد و جهت دادن به بیداری اسلامی در منطقه بستگی دارد، لذا ما در هر جای ایران اسلامی باید آگاهی دادن به مردم به خصوص نسل جوان را در راستای انقلاب اسلامی ایران قلمداد کنیم و لذا همه مسئولین  بخصوص دست اندرکاران امور فرهنگی  باید به این مهم بپردازند و کوتاهی در این خصوص میدان دادن به استکبار و صهیونیزم برای به انحراف کشاندن  قیامهای مردم مسلمان منطقه است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها