کد خبر: ۶۴۵۱۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۱۱ تير ۱۳۹۱
با این نظر که استقلال از کورس و رقابت در یارگیری ضعیف عمل کرده کاملا مخالفم. تیم ما در زمین توانایی‌هایش را نشان می‌دهد و نیازی به سروصدا ندارد
سایت گل- میثم بائو هافبک فصل گذشته شهرداری تبریز با سر وصدای زیادی دوباره به جمع آبی پوشان استقلال پیوست  ولی برای او این مسائل مهم نیست.

او قبل از سفر استقلال به ترکیه در مورد اوضاع تیمش به قانون می گوید:«خوشبختانه همه چیز طبق روال و برنامه پیش می‌رود، ما حدود سه هفته‌ای است که تمریناتمان را آغاز کرده‌ایم و بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. در حال حاضر به آمادگی 50 درصدی رسیده‌ایم که امیدواریم با پشت سر گذاشتن اردوی آماده سازی‌مان در ترکیه با آمادگی صد در صد به تهران برگردیم.»

بازگشت بائو به استقلال با حاشیه همراه بود که خودش در این خصوص می گوید:«دیگر نمی‌خواهم از اتفاقات گذشته صحبت کنم. گذشت زمان خیلی مسائل را روشن می‌کند؛ خیلی‌ها سعی کردند برای من حاشیه درست کنند و مرا به حاشیه بکشانند اما حالا معلوم است من کجا هستم آن آقایان کجا هستند؟این مساله یک ماه تمام سوژه روزنامه‌ها شد وبه اندازه کافی به آن پرداخته شد، دیگر دوست ندارم به این موضوع بپردازم و نمی‌خواهم خود را وارد حاشیه کنم. الان معلوم شد حق با من بود یا با آقایان.»

یکی از مسائل داغ این روزهای استقلال موضوع مجتبی جباری است.بائو  در این رابطه می گوید:«جباری دوست خوب من است. برخلاف نظر خیلی‌ها که تصور می کنند با حضور احتمالی او در تیم جا برای من تنگ می‌شود، باید بگویم من هیچ مشکلی با این موضوع ندارم و حتی از این مساله استقبال می‌کنم، من ومجتبی می‌توانیم زوج خوبی را در خط میانی استقلال تشکیل دهیم. خوشحال می‌شوم شرایطی فراهم شود که جباری در استقلال ماندگار شود.»

او در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌ات  از عملکرد استقلال در فصل نقل وانتقالات چیست تاکید می کند:«به اعتقاد من مسئولان باشگاه در این زمینه موفق عمل کرده‌اند؛من با این نظر که استقلال از کورس و رقابت در یارگیری ضعیف عمل کرده کاملا مخالفم. تیم ما در زمین توانایی‌هایش را نشان می‌دهد و نیازی به سروصدا ندارد. با شروع بازی‌ها و در پایان فصل این موضوع را به همه ثابت می‌کنیم. ما در پایان فصل به کمتر از قهرمانی رضایت نمی‌دهیم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها