کد خبر: ۶۴۱۲۷
زمان انتشار: ۱۵:۴۰     ۰۹ تير ۱۳۹۱
به گزارش 598 به نقل از فارس، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در حاشیه دهمین کنگره این تشکل در جمع خبرنگاران درباره تشکیل حزب فراگیر اصولگرایان گفت: تاسیس این حزب نیاز به نیروی انسانی امکانات مالی و حوزه نفوذ دارد.

وی ادامه داد: اما با توجه به اینکه فضای سیاسی کشور در شرایط فعلی متفاوت شده است و عملًا دو گروه اصولگرایان به وجود آمده‌اند که به همین دلیل تشکیل یک حزب فراگیر اصولگرایان سخت است.

باهنر افزود: به دلیل بروز مشکلاتی همچون فتنه 88، فضای سیاسی کشور برای تشکیل حزب فراگیر اصولگرایان کمی دشوار شده است که اگر فضا برای تشکیل حوزه محیا شود تا انتخابات ریاست جمهوری حزب فراگیر اصولگرایان را تشکیل می‌دهیم.

وی همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر کناره‌گیری حسن غفوری فرد از جامع اسلامی مهندسین گفت: وی برای عضویت در شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین ثبت نام کرده است.

برپایه این خبر باهنر در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره عدم حضور اصولگرایان تحول‌خواه و اعضای جبهه پایداری در دهمین کنگره جامعه اسلامی مهندسین گفت: از اکثر اصولگرایان برای شرکت در کنگره دعوت شده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باتوجه به شرایط فعلی کشور برای کنترل موج تورم نباید گروه‌ها افزایش پیدا کنند و بایستی کارهای جانبی همچون تزریق انرژی جدید به بازار بورس صورت گیرد تا تورم کنترل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها