کد خبر: ۶۴۱۰
زمان انتشار: ۱۵:۲۰     ۱۲ آبان ۱۳۸۹
به گزارش سرویس بین الملل بی باک، "نوآم چومسکی" یکی از اندیشمندان یهودی آمریکایی در گفتگو با روزنامه تونسی الشروق، عربها را متهم به فروختن فلسطین و عراق به آمریکا آن هم به صورت مجانی کرد.

وی در این گفتگو بیان کرد که عربها نه تنها از عراق و امور اساسی آن دور شدند بلکه سعی کردند تا می توانند به آمریکا نزدیک شوند در حالی که آمریکا عامل اصلی مشکلاتشان می باشد.

به نظر او این امر بسیار ننگینی است و این که عربها سعی بر نزدیک کردن خود به اداره دولت آمریکا می کنند اشکالی ندارد اما آنها با این کار هیچ یک از مشکلاتشان را حل نکردند بلکه خدمتی یک جانبه و بدون مقابل به آمریکاییها می کنند.

او درباره گفتگوهای صلح بین فلسطین و اسرائیل می گوید: حدود بیست سال است که خبرهایی از این گفتگوها به گوشمان می رسد اما تا به حال هیچ صلحی ندیدیم و به جای آن ظلم، ستم، ویرانی و آوارگی مردم فلسطین را مشاهده نمودیم این در حالی است که کشور آمریکا در این مدت صد در صد طرفدار اسرائیل بوده و این کشور جعلی را برای رسیدن به اهدافش کمک کرد.

چومسکی اندیشمند سیاسی می باشد که بعد از جنگ آمریکا با کشور ویتنام  مخالفت خود را با سیاستهای نظامی آمریکا در کشورهای مختلف اعلام کرد، او از نظر ایدئولوژی با آمریکا مشکلات بسیاری دارد و اخیرا نیز از ورود به اسرائیل برای سخنرانی به سبب مخالفتش با افکار صهیونیستی منع شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها