کد خبر: ۶۴۰۶۲
زمان انتشار: ۰۰:۳۱     ۰۹ تير ۱۳۹۱
ندای انقلاب چندی پیش خبری منتشر کرد با عنوان فتنه گری که چهره فوتبالی شد! و در آن خبر نوشته بود:یکی از عوامل میدانی فتنه ۸۸ که در ایام اغتشاشات آن سال دستگیر شده بود بعنوان مسئول نقل و انتقالات یکی از باشگاههای پرطرفدار کشور منصوب شده است!
به گزارش ندای انقلاب نامبرده در ایام فتنه ۸۸ به دلیل ارتکاب جرائم امنیتی دستگیر شد و پس از مدتی با همکاری یکی از بازیکنان نیمه مطرح کشور از زندان با قید وثیقه آزاد شد که البته هنوز سند خانه بازیکن مذکور در گرو دادگاه مربوطه می باشد.
لازم به ذکر است پس از انتصاب نامبرده بعنوان مسئول نقل و انتقال تیم مذکور وی در اولین اقدام بازیکنی را که برایش سند گذاشته بود به این تیم آورده است! 

در همین راستا خبرنگار ندای انقلاب به ابعاد جدیدی از همکاری نامبرده با باشگاه استقلال دست پیدا کرده است. این فرد که(م.ع) نام دارد و از قضا دلال منشوری نیز هست! باامیر قلعه نویی به صورت ویژه کار می کند و این دلال بازیکن ها را انتخاب می کند. (ب) همان فردی که برای او سند گذاشته یکی از بازیکنان این دلال است و جالب اینکه این دلال منشوری باجناق وی هم به حساب می آید.
نامبرده در سپاهان اصفهان هم با قلعه نویی بود بعدش با هم رفتند تبریز و حالا با امیر خان به تهران آمده است!
جالب اینکه گفه می شود نام او در لیست دلالان منشوری فدراسیون قرار دارد ولی هنوز برخوردی از سوی فدراسیون با او به وجود نیامده است.
ندای انقلاب مجددا توصیه می کند به نهادهای مسئول امنیتی و همچنین مسئولین فدراسیون فوتبال نظارت بیشتری بر برخی باشگاهها داشته باشند تا عده ای از ظرفیت باشگاههای پرطرفدار کشور برای رسیدن به اهداف سوء خود استفاده نکنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۱
۰
۰
مشتی آدم قرتی و بی شخصیت و بیسواد شدن الگوی مردم.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها