کد خبر: ۶۳۹۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۰۸ تير ۱۳۹۱
سمير نصري به خاطر رفتار توهين‌آميزش در جريان رقابت‌هاي جام ملت‌هاي اروپا در اوكراين و لهستان از افكار عمومي عذرخواهي كرد.
ايسنا، بازيكن تيم ملي فوتبال فرانسه در وب سايت اجتماعي توييتر نوشت كه از توهين‌هايش به يك خبرنگار در پايان ديدار يك چهارم نهايي يورو 2012 برابر اسپانيا كاملا پشيمان است.

بازيكن باشگاه منچسترسيتي همچنين نوشت: "در حال حاضر مطالب نادرست بسياري مطرح است. اميدوارم هواداران و به ويژه كودكان بدانند كه از برخي واژه‌ها كه به زبان آوردم و براي برخي نيز تعجب‌آورند، به شدت پشيمانم."

نصري پس از حذف خروس‌ها از رقابت‌هاي يورو 2012 به خبرنگاري توهين كرده و او را "حرامزاده" خوانده بود. او پيش از اين هم به هنگام برپايي جشن گلزني در مسابقه‌اي ديگر در همين رقابت‌ها خبرنگاري را مورد حمله قرار داده بود. نصري كه گفته مي‌شود با "الو ديارا" همبازي خود نيز در رختكن درگيري داشته، با خطر محروميت بي سابقه دو ساله از سوي فدراسيون فوتبال فرانسه روبه‌رو است. اين بازيكن يك روز پس از تولد 25 سالگي‌اش همچنين نوشت عاشق فوتبال و تيم ملي فرانسه است و به افكار عمومي احترام زيادي مي‌گذارد. او همچنين نوشت: "باقي موارد هم مسايلي ميان او و چند خبرنگار است كه در زمان لازم درباره اين موضوع هم حرف خواهد زد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها