کد خبر: ۶۳۹۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۰۸ تير ۱۳۹۱
یک نیروی پلیس آمریکایی که در حالت مستی با یک مرد ۴۳ ساله درگیر شده و با ضرب و شتم وی موجب صدمه مغزی او شده بود، امروز از زندان آزاد، اما از نوشیدن الکل منع شد.

فارس به نقل از شبکه خبری راشاتودی، یک نیروی پلیس آمریکا که متهم است در ساعت خارج از مأموریت کاری با مردی درگیر شده و به ضرب و شتم او پرداخته است، امروز از زندان آزاد شد.

به گزارش این شبکه خبری، حال مردی که قربانی خشونت این افسر پلیس شد، وخیم گزارش شده است و وی کماکان در بیمارستان به سر می‌برد.

گروهبان «دیوید کلیفورد» نیروی پلیس یگان «سلاح‌ها و فنون ویژه» در اداره پلیس شهر «مینئاپولیس» (ایالت «مینه‌سوتا») آمریکا است که دو هفته پیش، پس از مجادله لفظی با یک مرد 43 ساله به نام «برایان واندر لی» با او درگیر شد و او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد.

«واندرلی» بلافاصله پس از این درگیری به بیمارستان منتقل شد و از آن زمان دو بار تحت عمل جراحی مغز قرار گرفته است.

 

واندرلی 43 ساله پس از آنکه قربانی خشونت یک نیرویی پلیس شد دو بار تحت عمل جراحی مغز قرار گرفته است، اما حال وی کماکان وخیم گزارش شده است.

به گزارش شاهدان عینی این واقعه، دو هفته پیش، این دو نفر در رستورانی نشسته بودند که ناگهان «کلیفورد» از الفاظی که «واندرلی» به کار می‌برد به خشم آمده و بر سر میز وی رفت؛ پس از چند دقیقه تنش لفظی، «کلیفورد» با یک مشت به سر «واندرلی» کوبید و او را نقش بر زمین کرد.

«واندرلی» از زمان این حادثه تا امروز همچنان در بیمارستان بستری است.

یک بازپرس پلیس آمریکا می‌گوید یکی از عواملی که در این واقعه نقش داشته است، مصرف بیش از حد الکل بوده است.

با این وجود، وی از اظهار نظر بیشتر در این مورد خودداری کرده است.

این بازپرس می‌گوید: «الکل در این واقعه نقش داشته است؛ تا همین حد بدانید کافی است.»

از سوی دیگر، وکیل «کلیفورد» گفته است این ادعا  که «کلیفورد» در هنگام وقوع این واقعه مست بوده است را قبول ندارد.

کلیفورد صبح امروز بدون اینکه از شغلش اخراج شود از زندان آزاد شده، اما از داشتن هر گونه تماس با خانواده قربانی و نوشیدن الکل منع شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها