کد خبر: ۶۳۹۰۱
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۰۸ تير ۱۳۹۱
بازیکن جدا شده تیم فوتبال استقلال تهران گفت: مذاکراتم با مدیران سایپای البرز در حال نهایی شدن است و به احتمال 90 درصد فصل بعد در کرج به میدان می‌روم.

محسن یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج افزود: با وجود آنکه به استقلال علاقه داشته و سال‌ها برای این تیم بازی کرده‌ام، اما شرایط برای تمدید قراردادم مناسب نیست.

وی تصریح کرد: بنابراین با وجود اینکه برای هواداران استقلال احترام قائل هستم، با کادر فنی و مدیران باشگاه استقلال نتوانستیم به توافق برسیم.

با قلعه‌نویی مشکلی ندارم

این بازیکن فوتبال با رد شایعات مربوط به اختلاف وی با امیر قلعه‌نویی و کادر فنی جدید استقلال تهران، گفت: من مشکلی با مجموعه مدیران و کادر فنی این تیم ندارم و تنها شرایط را برای حضورم در استقلال مناسب نمی‌دانم.

یوسفی در پاسخ به این پرسش که آیا فصل بعد به سایپای البرز می‌پیوندد، گفت: با مدیران و کادر فنی سایپا چند جلسه مذاکره کرده و طرفین از این مذاکرات رضایت کامل دارند.

وی تصریح کرد: این در حالی است که هنوز مواردی باقی مانده که باید در مورد آنها گفت‌وگو کنیم، اما به احتمال 90 درصد فصل آینده پیراهن سایپا را می‌پوشم.

یوسفی تاکید کرد: در سایپا و یا هر تیم دیگری تلاش می‌کنم توانایی‌های خود را اثبات کرده و دیگر به استقلال و شرایط این تیم فکر نخواهم کرد و تنها بر روی موفقیتم تمرکز می‌کنم.

سایپا تیم قابل احترامی است

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نتایج و عملکرد سایپای البرز طی سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: این تیم به دلایل مختلف جایگاه خوبی در فوتبال ایران داشته و تمام فعالان فوتبال در کشورمان برای سایپا و مجموعه این باشگاه احترام زیادی قائل هستند.

یوسفی افزود: اعتماد به جوانان،‌ تلاش برای تربیت بازیکنان جوان و مستعد و بالاخره رعایت اصول حرفه‌ای و اخلاقی از مهمترین ویژگی‌های تنها نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال است.

وی در پایان اظهار داشت: در صورت توافق نهایی با سایپا تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم و رضایت هوادارانش انجام خواهم داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها