کد خبر: ۶۳۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۱۱ آبان ۱۳۸۹
هشدارهای پی در پی مدیران وزارت بهداشت در خصوص شیوع "ایدز" از طریق رفتارهای جنسی در کشور نشان از این واقعیت تلخ دارد که وضعیت چندان مناسبی در این زمینه نداریم و می بایست نگران افزایش موارد ابتلا به این بیماری به خصوص از طریق رفتارهای جنسی پرخطر و کنترل نشده بود.

به گزارش 598، به نقل از مهر، به دنبال اظهارنظر وزیر بهداشت از وضعیت ایدز در کشور و تشبیه آن به کوه آتشفشان، این بار رئیس اداره ایدز این وزارتخانه از افزایش شیوع ابتلا به ایدز از طریق رفتارهای جنسی در بین زنان ابراز نگرانی کرده است.

بروز چنین نگرانیهایی از سوی مدیران ارشد حوزه بهداشت و درمان کشور که متولی سلامت جامعه است، می تواند حاوی پیامهای مختلفی به جامعه و مسئولان باشد که می بایست بیش از پیش متوجه پیامدهای ناگوار شیوع ایدز در کشور باشند.

دکتر عباس صداقت، رئیس اداره ایدز وزارت بهداشت در خصوص برنامه های این وزارتخانه برای مصون نگه داشتن زنان از خطرات و آسیبهای بیماری ایدز در کشور، اظهار داشت: در برنامه سوم کنترل ایدز بر توجه به زنان آسیب‌پذیر جامعه تاکید شده است چنانچه تا کنون 5 مرکز مشاوره و ارائه خدمات به زنان آسیب ‌پذیر راه اندازی شده و قرار است تا پایان امسال 10 مرکز دیگر در سایر استانها راه‌اندازی شود.

به گفته وی، قرار است در این مراکز به زنان معتاد و زنانی که به رفتارهای جنسی پرخطر مبادرت می‌ورزند و همچنین همسران معتادان و زندانیان خدمات مشاوره‌ای و درمانی ارائه می‌شود.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۰ - ۱۱ آبان ۱۳۸۹
۰
۰
بله....فقط میگوییم متاسفیم....این ها نتیجه ی کارهای فرهنگی دوران اصطلاحات میباشد!!به خصوص آقای خاتمی...ونشان از ذلت وخواری وعدم اعتماد به نفس این کم فروشان دارد...ایرانیان غیر اصیلی که در راه اسلام آمریکایی جهاد میکنند!!ونتیجه اش میشود...!!!؟؟؟؟؟برگردید به فرهنگ اصیل ونجیب ایرانی واسلامی و لذت دوجهان راببرید...........
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۱۱ - ۱۲ آبان ۱۳۸۹
۰
۰
دیدن چنین صحنه هایی بسیار موجب تأسف است و مسئولین فرهنگی باید فکری اساسی در این مورد بکنند
به نظر بنده از بهترین کارها در این زمینه این است که سن ازدواج را با فراهم کردن زمینه های مختلف فرهنگی اقتصادی پایین بیاورند
وبلاگ نسیم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۲ - ۱۲ آبان ۱۳۸۹
۰
۰
با هدفمند شدن یارانه ها همه این معظلات جمع میشود.....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها