کد خبر: ۶۳۶۷۵
زمان انتشار: ۰۰:۱۰     ۰۷ تير ۱۳۹۱
بعد از مطرح شدن چند نام خارجي براي مربيگري پرسپوليس، حالا رويانيان از پروين به عنوان يكي از گزينه هاي مربيگري پرسپوليس نام مي برد

سايت گل- در فاصله 4 هفته به آغاز ليگ برتر، داستان انتخاب مربي پرسپوليس هم سرنوشت عجيبي پيدا كرده است. پرسپوليسي ها ابتدا مدتي نسبتاً طولاني را به انتظار مصطفي دنيزلي نشستند تا از تركيه برگردد اما وقتي آقامصطفي حضور در كشورش را به بازگشت به ايران ترجيح داد، آن وقت نوبت نام هاي مختلفي بود كه از گوشه و كنار شنيده مي شد. از برونو متسو كه حتي به تهران هم آمد تا مربياني از پرتغال، آرژانتين و فرانسه. اما حالا سردار رويانيان گزينه جديدي را مطرح كرده و آن هم كسي نيست جز علي پروين.

مدير عامل پرسپوليس روز سه شنبه با فارس گفت و گو كرده و درباره مربي آينده قرمزها گفته: تمام تلاش خودم را به صورت شبانه‌روز برای جلب سرمربی انجام دادم و با گزینه‌های مختلفی مذاکره کردم اما خدمت هواداران عزیز عرض کنم با توجه به شرایط پرسپولیس در صورتی که ظرف 24 ساعت آینده با گزینه خارجی به توافق نرسیم علی پروین سرمربی پرسپولیس خواهد شد و روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

وی در پاسخ سؤالی که پروین دوست ندارد روی نیمکت بنشیند، نیز گفت: اگر من به علی پروین بگویم این کار را خواهد کرد و در کل به این جمع‌بندی رسیده‌ام.

علي پروين آخرين بار در استيل آذين براي چند بازي مسئوليت تيم را قبول كرد اما او هم نتوانست تيم بحران زده حسين هدايتي را نجات دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
عباس كاظمي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۲۴ - ۰۷ تير ۱۳۹۱
۰
۰
به عنوان يه هوادار دو آتيشه پرسپوليس از لحظه اي كه شنيدم ممكنه علي پروين سرمربي پرسپوليس بشه شوكه شدم واعصابم بهم ريخته جالبه كه با هر پرسپوليسي ديگه اي هم كه صحبت كردم و تعدادشون هم كم نبوده بدون استثنا همگيشون از شنيدن اين خبر فوق العاده ناراحت و افسرده و سرشكسته شدن واقعا اگه اين اتفاق بيفته سردار رويانيان تمام زحماتي كه با جذب بهترين بازيكنها براي پرسپوليس كشيده يكجا به باد فنا ميده اگه علي آقا كاري از دستشون بر ميومد براي تيم پر ستاره استيل آذين انجام ميدادنداز همينجا از سردار رويانيان خواهش ميكنم يه نظر سنجي ساده تو سايت رسمي باشگاه بگذارند تا متوجه بشند كه خواسته هوادارا چيه بخدا از لحظه پخش شدن اين خبر هر استقلالي كه به ما ميرسه تيكه بارمون ميكنه ومسخرمون ميكنه تو رو به امام زمون پرسپوليس رو به قهقرا نبريد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها