کد خبر: ۶۳۶۷۱
زمان انتشار: ۰۰:۰۵     ۰۷ تير ۱۳۹۱
دايي پس از بازگشت از امارات در جلسه با مسئولان راه‌آهن شرايط اين باشگاه را براي ادامه كار بررسي خواهد كرد
سايت گل- در حالي كه همه باشگاه‌هاي ليگ برتري در حال بستن تيم و تمرينات آماده‌سازي هستند، از باشگاه راه‌آهن تهران هنوز هيچ فعل و انفعال خاصي مشاهده نشده است. دليل اين موضوع را بايد در مشكلات مديريتي و كمبودهاي مالي اين تيم جستجو كرد.

به گزارش سايت گل، از مبلغ قراردادهاي فصل گذشته راه‌آهني‌ها هنوز 40درصد باقي مانده و اين باشگاه به بازيكنان خود بدهكار است. ضمن اين‌كه باشگاه راه‌آهن در حال حاضر حدود 4ميليارد تومان بدهي دارد كه بخشي از آن از زمان دولتي بودن اين تيم باقي مانده است. بخشي از اين بدهي‌ها به فدراسيون فوتبال و بابت تخلف‌هاي انضباطي است و بعضي ديگر به طلبكاران غيرفوتبالي اختصاص دارد.

راه‌آهني‌ها براي شروع برنامه‌هاي فصل جديد منتظر تصويب بودجه و فراهم شدن منابع مالي هستند. از جمع بازيكنان اين تيم فقط محمدرضا خانزاده و حسين كاظمي كه بازيكن آزاد محسوب مي‌شدند از تيم جدا شده‌اند و بقيه منتظر روشن شدن تكليف‌شان هستند. راه‌آهن قصد دارد با همان تيم قبلي وارد رقابت در ليگ دوازدهم شود اما اين‌كه آن‌ها موفق به اين كار مي‌شوند يا نه روز پنجشنبه مشخص خواهد شد.
در حال حاضر علي دايي در دوبي به سر مي‌برد و امشب قرار است وارد ايران شود. او با راه‌آهن قرارداد دو ساله دارد كه سال دوم آن مشروط بوده و منوط به رضايت دايي است. دايي پس از بازگشت از امارات در جلسه با مسئولان راه‌آهن شرايط اين باشگاه را براي ادامه كار بررسي خواهد كرد اما اين‌طور كه از محتواي آخرين مصاحبه او برمي‌آيد به احتمال زياد اين توافق حاصل خواهد شد و مربي راه‌آهن در فصل دوازدهم همچنان علي دايي است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها