کد خبر: ۶۳۶۲۹
زمان انتشار: ۱۷:۴۵     ۰۶ تير ۱۳۹۱

باشگاه پرسپولیس با تكذیب هرگونه واردات خودرو اعلام كرد كه از رسانه هایی كه در روزهای گذشته اخباری مبنی بر واردات هزار دستگاه خودرو توسط این باشگاه با استفاده از رانت دولتی منتشر كرده اند، به مراجع قضایی شكایت كرد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی باشگاه پرسپولیس امروز (سه شنبه) خبری به این شرح روی خروجی سایت رسمی خود قرار داد:
 
طی روزهای گذشته اخبار كذبی با هدف تشویش اذهان عمومی و تخریب وجهه مدیریت باشگاه در مقطع حساس نقل و انتقالات مبنی بر واردات هزار دستگاه خودرو با استفاده از ارز دولتی و رانت خواری از سوی برخی خبرگزاری ها منتشر شد كه متاسفانه این مطلب سراسر كذب، در دو روزنامه ورزشی نیز انعكاس یافت.
 
باشگاه پرسپولیس ضمن تكذیب این خبر اعلام می كند كه از این رسانه ها به اتهام انتشار اخبار كذب به قصد تشویش اذهان عمومی به مراجع قضایی شكایت كرد.
 
متأسفانه انتشار این اخبار در حالی مطرح می شود كه هیچگونه اقدام عملی در خصوص واردات خودرو از سوی باشگاه پرسپولیس انجام نگرفته است. مع الوصف هرگونه اقدام اقتصادی در قالب واردات خودرو در چارچوب مقررات عمومی می تواند در دستور كار هر شركت تجاری از جمله شركت پرسپولیس قرار گیرد. همانگونه كه مطابق آمار سالیانه چهل هزار دستگاه خودرو از طریق بخش خصوصی وارد كشور می شود.
 
باشگاه پرسپولیس تاكید دارد تا ضمن گسترش فعالیت های اقتصادی خود بر مبنای قانون مداری از كلیه ظرفیت های قانونی در این راستا استفاده نماید و لذا به برخی عناصر كه با هدف تضعیف باشگاه قصد دروغ پراكنی و تشویش اذهان مخاطبان را دارند هشدار می دهد در جهت سالم سازی فضای رسانه ای ورزشی از ابزارهای قانونی خود كه شكایت به مراجع قضایی است استفاده می كند.
 
به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر برخی رسانه ها اخباری به نقل از محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس منتشر كردند كه این باشگاه برای درآمدزایی هزار دستگاه خودرو وارد كشور كرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها