کد خبر: ۶۳۵۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۰۶ تير ۱۳۹۱
رییس جمهوری در همایش سراسری قوه قضاییه؛
رییس جمهوری اظهار داشت: صیانت از حقوق اساسی و آزادی های مشروع مردم و اجرای عدالت، بهترین حافظ كشور و نظام است .
ایرنا، دكتر 'محمود احمدی نژاد' صبح سه شنبه در همایش سراسری قوه قضاییه در مشهد مقدس گفت: باور من این است كه در مقایسه با حقوق اساسی ملت ها و قوانین اساسی گوناگون، مترقی ترین، الهی ترین و زیباترین حقوق اساسی مردم ، قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است.

احمدی نژاد تاكید كرد: اساسا نظام بدون اجرای عدالت و صیانت از حقوق مردم، نظام نیست؛ همه باید بین خود و خدای خود را با این حقایق بسنجیم .

رییس جمهوری گفت: باید خود را به گونه ای ارزیابی كنیم كه خداوند می بیند و قضاوت نهایی با او است و خدا را نمی شود فریب داد یا به نحوی و ملاحظاتی ساكت كرد؛ خداوند با هیچ كس خویشاوندی ندارد و تضمین های او صرفا در رعایت موازین و اصول و حركت در مسیر درست است.

احمدی نژاد با تاكید بر ضرورت و اهمیت و تابعیت از قانون اساسی گفت: زمانی بود كه پارتی بازی یا هزینه كردن و تبلیغات پرخرج برای رسیدن به منصب های حكومتی ضد ارزش و مطرود تلقی می شد.

رییس جمهوری با بیان اینكه همچنین زمانی بود كه با مشاهده تبعیض و بی عدالتی و نقض حقوق مردم، چهره ها بر افروخته و فریادها بلند می شد، افزود: مبادا این حقایق و ارزش ها در پیچ و خم توجیهات بی پایه و اساس و حتی عنوان حفظ نظام در حاشیه قرار گیرد چرا كه حفظ نظام مكتبی به حفظ و زنده نگه داشتن و پایبندی به همین ارزش ها است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها