کد خبر: ۶۳۴۸۵
زمان انتشار: ۰۲:۵۷     ۰۶ تير ۱۳۹۱
او به شدت از عدم پرداخت پاداش 8 هزار دلاري ملي‌پوشان بعد از شكست ازبكستان شاكي است. البته از اين مبلغ، 5هزار دلار توسط فدراسيون پرداخت شده

سايت گل- سرمربي تيم ملي ايران بعد از بازي مقابل قطر كشورمان را به مقصد پرتغال ترك كرد تا با شروع ليگ برتر بازگشته و برنامه‌هاي تيم ملي را براي مقابله با لبنان ادامه دهد. اما آن‌طور كه از شنيده‌ها استنباط مي‌شود طبق روال يك سال و نيم گذشته، اين بار هم كي‌روش با نارضايتي و عصبانيت ايران را ترك كرده است.

آن طور كه كي‌روش قبل از عزيمت به پرتغال به اطرافيانش گفته، او به شدت از عدم پرداخت پاداش 8 هزار دلاري ملي‌پوشان بعد از شكست ازبكستان شاكي است. البته از اين مبلغ، 5هزار دلار توسط فدراسيون پرداخت شده اما 3هزار دلاري كه وزارت ورزش وعده داده بود در همان حد وعده باقي مانده است. همچنين كي‌روش از اينكه هنوز قرارداد دستيار ايراني‌آمريكايي‌اش اميد نمازي تمديد نشده ناراحت به نظر مي‌رسد. يكي ديگر از  ناراحتي‌هاي كي‌روش هم استفاده از 2 مارك متفاوت از البسه ورزشي در ديدار با ازبكستان بوده است.

گفته مي‌شود كي‌روش آخرين اولتيماتوم‌ها را به كفاشيان و مسوولان وزارت ورزش داده كه در صورت تكرار اين روال از ادامه همكاري امتناع مي‌كند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها