کد خبر: ۶۳۲۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۰۵ تير ۱۳۹۱
برنامه مسابقات لیگ برتر بعد از قرعه کشی این مسابقات اعلام شد و شاید بتوان جالب ترین نکته این مسابقات را رویارویی دو تیم صبای قم و پیکان تهران در هفته نخست دانست.

به گزارش شبکه ایران، بازی ای که شاید به ظاهر هیچ حساسیت خاصی در آن حاکم نباشد، اما در واقع به واسطه انتقال جنجالی عبدالله ویسی سرمربی فصل گذشته صبا به پیکان باعث ایجاد این حساسیت شده است.

ویسی که در پی موفقیت کامل با تیم صبای کم ادعا به رغم مخالفت مسئولین این تیم از آن جدا شد و هدایت تیم پیکان را پذیرفت، با مسئولین این تیم دچار مشکل شد و اوج این اختلافات و مشکلات به آنجایی رسید که چک تسویه حساب ویسی پاس نشد و سرمربی جوان فوتبال کشورمان خیلی زود به این موضوع واکنش نشان داد و همین واکنش سرآغازی شد بر مصاحبه های ادامه دار و سریالی ویسی و رمضان بیگی (سرپرست باشگاه صبا) و صدور بیانیه هایی علیه یکدیگر و افشاگری توسط رسانه ای کردن تصاویر اسناد و مدارک و قراردادهای مختلف و...

البته گفته می شود این داستان پایانی به ظاهر خوش داشت و طرفین دعوا علاوه بر دیداری که در اردوی مشترکشان در سرعین داشتند سرانجام چک تسویه حساب ویسی هم پاس شد و هر دو طرف آن دعواها را یک سوء تفاهم دانستند.

با این حال به نظر می رسد مشکلات دو باشگاه همچنان با یکدیگر به قوت خود باقی است و قطعا حضور عبدالله ویسی همراه با پیکان در قم آن هم در هفته نخست، می تواند سرآغاز حاشیه های لیگ از همان هفته نخست باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها