کد خبر: ۶۳۲۴۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۰۵ تير ۱۳۹۱
مسعود پزشکيان وزير دولت خاتمي گفت : به عقيده من آقاي خاتمي از نظر اخلاقي يک فرد استثنايي است در واقع ايشان از نظر رفتاري و انساني شخيصتي خيلي خوبي دارند البته بنده با عبدالله نوري کار نکرده ام و آشنايي با ايشان ندارم.
مسعود پزشکيان وزير دولت خاتمي در گفت و گو با  آريا درباره رهبري خاتمي و عبدالله نوري بر جريان اصلاحات،با بيان اين مطلب که بنده از چگونگي وضعيت رهبري اين جريان خبري ندارم ،گفت: به عقيده من آقاي خاتمي از نظر اخلاقي يک فرد استثنايي است در واقع ايشان از نظر رفتاري و انساني شخيصتي خيلي خوبي دارند البته بنده با عبدالله نوري کار نکرده ام و آشنايي با ايشان ندارم.

وي درباره انتقادهاي که نسبت به خاتمي مبني بر ترسو بودن وي مطرح مي شود ،افزود:اگر تلاش کسي که سعي مي کند براي آنکه در جامعه دعوا نشود و به نوعي وحدت حفظ شود را ترس تلقي کنند و به وي لقب ترسو بدهند ،آدم بترسد و دعوا راه نياندازد بهتر از اين است به دنبال دعوا باشد .

نماينده مردم تبريز تاکيد کرد: ما براي اينکه اين کشتي شکسته را با کمترين صدمه به ساحل برسانيم قدم اول اين است که با وحدت ،گفتگو و هماهنگي جلو رويم تا به دعوا کردن،اختلاف کردن و به جان هم پريدن .در واقع اگر به هم پريدن جسارت است بهتر است اين جسارت را خاتمي نداشته باشد زيرا وقتي مي گوييم اصلاحات،اصلاحات به معناي حرکت کردن بدون خون و خونريزي و دعواست .

وي تصريح کرد:ما بايد بتوانيم با نگاه اصلاحات ديگران را به خود جذب کنيم نه اينکه به دنبال حذف ديگران باشيم و بگوييم اصلاحات انجام داديم در واقع ديکتاتوري با اين تئوري تفاوتي ندارد.

وزير دولت اصلاحات خاطرنشان مي کند: من در دولت از نزديک با خاتمي آشنا شدم و رفتار و کار ايشان را از نزديک ديده ام يعني در جناح و گروه سياسي نبودم در زماني که با خاتمي کار کردم از نظر رفتار و منش انساني و قانونمداري ايشان انسان استثنايي بودند .

وي با تاکيد بر اين مطلب که وحدت حرف اول و آخر مملکت است،مي افزايد:هر تفکر و انديشه اي،انسان هاي موجود در اين جامعه را حذف کند و کنار بگذارد به همان اندازه به  خودش و  مملکتش و نظام ضربه مي زند زيرا ما با تعدد انديشه ها و فکريم که ماييم نه آنکه هر چه ما ميگوييم همان درست است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها