کد خبر: ۶۳۱۲۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۰۴ تير ۱۳۹۱

فارس، پس از کش و قوس‌های فراوان و ارائه گزینه‌های متعدد، سرانجام شبکه سه سیما برای تهیه‌کنندگی و اجرای برنامه هفت با علی قانع و محمود گبرلو به نتیجه رسید.

در همین راستا‌، روابط عمومی شبکه سه سیما با ارائه مطلبی عنوان کرد: با نزدیک شدن به پایان مسابقات جام ملت‌های اروپا، از جمعه 9 تیر ماه، مجدداً برنامه هفت با رویکردی متفاوت با همان دکور، از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

این برنامه که به تحلیل و بررسی اخبار و رویدادهای سینمایی ایران می‌پردازد، از جمعه این هفته با اجرای محمود گبرلو و تهیه‌کنندگی علی قانع، ساعت 23 به روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

به گزارش فارس، این ماجرا در حالی اتفاق افتاده که سازندگان قبلی برنامه «هفت» در نامه‌ای خواستار عدم استفاده از نام و دکور این برنامه در سری جدید شده بودند. در ادامه نیز گبرلو با انتشار نامه‌ای عنوان کرد که پیش از این برای اجرای برنامه هفت از فریدون جیرانی کسب اجازه کرده است.

در نهایت نیز فریدون جیرانی در نامه‌ای خطاب به محمود گبرلو نوشت: آقای گبرلو از نظر من استفاده از اسم «هفت»، تیتراژ و دکور آن هیچ اشکالی ندارد. به شما و همه کسانی که به عنوان تهیه‌کننده جدید برنامه به من زنگ زدند این موضوع را گفتم، از نظر ذهنی پرونده «هفت» برای من بسته شده است.

نامه‌ای را که خواندید جوان‌هایی نوشتند که اسم هفت از فکر آن‌ها بیرون آمد. تیتراژ و دکور «هفت» ذهنیت آن‌ها بود. جوان‌های شجاع‌تری از من؛ جوان‌هایی که هنوز پرونده «هفت» در ذهن‌شان بسته نشده است.

من جلوی نوشتن نامه این جوان‌ها را نگرفتم و گذاشتم خواسته‌ آن‌ها مکتوب شود از همان ابتدا می‌دانستم این نامه پاسخی نخواهد داشت. ولی دلخوشی این جوان‌ها با چاپ این نامه مهم‌تر از پاسخ مثبت بود.

گاهی چاپ مطالبی در یک زمان‌هایی به درد زمان‌های دیگر می‌خورد و این جوان‌ها همین را می‌خواستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها