کد خبر: ۶۲۹۷۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۰     ۰۴ تير ۱۳۹۱
پیرمؤذن با بیان اینکه من خود افتخار می‌کنم که نوکر سپاه هستم، تصریح کرد: ایجاد موج سپاه‌هراسی دشمن در منطقه نشانه اعتراف به قدرت و ظرفیت بالای سپاه در کشور و جهان اسلام است.

کمال‌‌الدین پیرمؤذن در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به عملکرد سپاه در مقابله با تهدیدات دشمن اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه مقابله با تهدیدات نرم و نیمه‌سخت دشمن در سال‌های اخیر که ضرورت آن نیز مورد تأکید رهبر فرزانه نظام بوده، به طور عالی عمل کرده است.

وی با اشاره به تفاوت سپاه به عنوان یک نیروی نظامی با ارتش‌ کشورهای دیگر جهان افزود: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران در تمام عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و معنوی وارد عمل شده و کشور را از آسیب‌های متعدد مصون می‌دارد اما ارتش‌های کشورهای دیگر تک بعدی هستند و فقط در زمینه نظامی فعالیت می‌کنند.

نماینده اردبیل در خانه ملت با بیان اینکه شأن سپاه به اندازه‌ای است که حضرت امام (ره) فرمودند که «ای کاش من هم یک پاسدار بودم» خاطرنشان کرد: سپاه با جذب بسیج توانسته است در جهت ارتقای ایران و ایرانی و اهداف عالیه انقلاب اسلامی گام بردارد و وظایف خویش را در حد والا انجام دهد.

نماینده اردبیل در مجلس با اشاره به هدف دشمن از ایجاد موج سپاه‌هراسی در منطقه و هجمه‌های رسانه‌های خارجی علیه سپاه خاطرنشان کرد: قدرت سپاه پاسداران با بهره‌گیری از دیدگاه‌های حضرت امام (ره) و رهبر فرزانه نظام آنقدر قوی شده است که دشمن این نیروی عظیم را مدافع سرسخت اهداف انقلاب و بیداری اسلامی می‌داند.

پیرمؤذن در پایان با بیان اینکه من خود افتخار می‌کنم که نوکر سپاه هستم، تصریح کرد: ایجاد موج سپاه‌هراسی دشمن در منطقه نشانه اعتراف به قدرت و ظرفیت بالای سپاه در کشور و جهان اسلام است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها