کد خبر: ۶۲۸۹۰
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۰۳ تير ۱۳۹۱

 محمدحسين عراقي‌زاده در خصوص رأي صادر شده کميته استيناف مبني بر گرفتن قهرماني از گيتي‌پسند گفت: هم‌اکنون هيچ نظري نداريم. جلسه هيئت‌مديره باشگاه با حضور اعضا و مديرعامل فردا برگزار خواهد شد و به صورت رسمي در اين مورد اظهار نظر خواهيم کرد.


 وي در مورد احتمال کناره‌گيري گيتي‌پسند عنوان کرد: حکم استيناف تازه اعلام شده و نمي‌توانيم تصميمي در اين باره بگيريم، بايد در جلسه فردا به اجماع برسيم و نظر قطعي خود را در اين باره اعلام کنيم.


 سرپرست تيم فوتسال گيتي‌پسند درباره حضور اين تيم در جام باشگاه‌هاي آسيا، يادآور شد: هيچ چيزي مشخص نيست، بايد رئيس فدراسيون فوتبال و رئيس سازمان فوتسال در اين باره اظهار نظر کنند. آنها راي را اعلام کرده‌اند و بايد در اين زمينه پاسخگو باشند. صددرصد به اين راي معترض هستيم.


 عراقي‌زاده در خصوص اينکه اين رأي قطعي اعلام شده، تصريح کرد: اين بحث حيثيتي است، همانطور که قبلاً نيز گفتيم هيچگونه تباني بين باشگاه و بازيکنان رخ نداده است. کميته استيناف به گفت‌وشنودهاي ديگران توجه کرده و طبق آن رأي داده است. از طرفي ديگر هيچ رأيي نسبت به بازي فولاد و منصوري صادر نشده است، در حالي که خيلي جالب است که کميته استيناف حسين افضل و شمس را به جاي 8 ميليون جريمه 20 ميليون جريمه کرده، اگر چيزي نبوده پس چرا جريمه آنها افزايش يافته است؟


 وي افزود: به هر حال بايد تا فردا صبر کنيم تا موضع رسمي باشگاه گيتي‌پسند اعلام و عاقبت تيم فوتسال اين باشگاه مشخص شود.


 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها