کد خبر: ۶۲۸۹
زمان انتشار: ۲۱:۰۴     ۰۸ آبان ۱۳۸۹
به گزارش سرویس بین الملل بی باک، در لیست 49 نفره مردان تاثیر گذار در آمریکا باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا رتبه 21 را به خود اختصاص داد و  "جان استیوارت" مجری تلویزیونی کمدی، لقب تاثیر گذارترین مرد آمریکا را کسب کرد.

در این نظرسنجی که توسط مجله "اسک مین" آمریکایی انجام شد از 49 نفر از تاثیر گذارترین مردان این کشور یاد شده که در کمال ناباوری مقامات آمریکایی، اوباما در رتبه 21 قرار گرفته است اما استیوارت که یک مجری کمدی می باشد به رغم  دشمنانش و منتقدینش بسیاری که دارد، از نظر مردم این کشور او بسیار منطقی و موثرتر از اوباما و سایرین می باشد.

بر اساس این نظرسنجی "بیل گیتس" رئیس شرکت مایکروسافت و ثروتمند ترین مرد جهان رتبه دوم را به خود اختصاص داد و بعد از او موسس شبکه " فیس بوک" مارک زوکربرگ" رتبه سوم را از آن خود کرد و "استیو جابز" رئیس شرکت " اپل" در رتبه چهارم قرار گرفت.

گفته می شود استیوارت روز شنبه آینده یک راهپیمایی با نام " رالی بازگرداندن عقلانیت" به راه می اندازدآن هم به جواب راهپیمایی که "گلین بیک" میزبان تلویزیون فاکس نیوز در آگوست سال جاری به راه انداخته بود.

این نظرسنجیها و سر و صداهای  قبل از انتخابات میان دوره ای مجلس سنای آمریکا می باشد که باعث بالا و پایین رفتن آرای بسیاری از مقامات این کشور می گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها