کد خبر: ۶۲۸۳۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۰۳ تير ۱۳۹۱
ایشان حتی به ما گفتند که باشگاه باید بودجه 3.5 میلیاردی تیم را به حسابی تحت نظارت مستقیم ایشان واریز کند. این خواسته دومی دیگر از آن خواسته های عجیب و غریب بود که فکر نمی کنم در تاریخ فوتبال ایران هم سابقه داشته باشد.
سایت گل - پیش از حضور شاغلام در مشهد و به دست گرفتن سکان هدایت ابومسلم، مسئولان باشگاه ابومسلم با اکبر میثاقیان مذاکراتی داشته اند که بنابه گفته ابومسلمی ها این مذاکرات بدلیل عدم توافق برسر مسائل مالی نهایی نشده است.
 با وجود این، میثاقیان طی روزهای گذشته اعلام کرد که برای حضور بر روی نیمکت ابومسلم هرگز بحث مالی را پیش نکشیده است. گفته هایی که با اظهارات مسئولان این تیم مشهدی در تضاد بود. بر همین اساس بهزاد تیمورپور، سخنگوی باشگاه ابومسلم طی تماسی با سایت گل در پاسخ به اظهارات میثاقیان می گوید:«اگرچه با توجه به شرایط فعلی فوتبال مشهد نمی خواستیم صحبتی علیه کسی انجام دهیم اما آقای میثاقیان پس از مذاکرات مان حرف هایی را به میان آوردند که نمی توانیم به راحتی از کنار آن بگذریم و باید پاسخی در خور ادعاهای ایشان بدهیم.»

وی توضیح می دهد:«پس از اینکه نتوانستیم در زمینه سرمربیگری ابومسلم با خداداد به توافق برسیم، گزینه های مختلفی را مورد بررسی قراردادیم که بدلیل خواست هواداران اولویت اصلی با اکبر میثاقیان شد. براین اساس جلسه ای با حضور وی برگزار کردیم و از ایشان خواستیم که برای صعود ابومسلم به مشهد بازگردد و در حد بضاعت مان قول حمایتهای مالی و معنوی را هم دادیم اما آقای میثاقیان طی آن جلسه فقط روی مباحث مالی زوم کردند و از ما مبلغی بالاتر از رقم قرارداد 700 میلیونی فصل گذشته شان با آلومینیوم هرمزگان درخواست کردند.»
تیمورپور در ادامه تأکید می کند:«آقای میثاقیان پیش این و آن گفته که من در مذاکره با ابومسلم از پول حرف نزدم اما مگر می شود درخواستی نزدیک به یک میلیارد تومان را کم و ناچیز تلقی کرد. ایشان حتی به ما گفتند که باشگاه باید بودجه 3.5 میلیاردی تیم را به حسابی تحت نظارت مستقیم ایشان واریز کند. این خواسته دومی دیگر از آن خواسته های عجیب و غریب بود که فکر نمی کنم در تاریخ فوتبال ایران هم سابقه داشته باشد.»
 سخنگوی باشگاه ابومسلم در ادامه به فایل صوتی مذاکرات این باشگاه با میثاقیان اشاره می کند و می افزاید:«اظهارات بیان شده در این نشست به صورت کامل و مستند در قالب یک فایل صوتی موجود است و حاضریم این فایل صوتی را در اختیار آقای میثاقیان هم قراردهیم.»
 وی همچنین در خصوص اینکه گفته می شود غلام پیروانی با رقمی بالای 300 میلیون تومان به ابومسلم آمده است، می گوید:«هرچند آقای پیروانی قرارداد سفید امضا کرده اند اما باید بگویم که مبلغ این قرارداد بر مبنای قرارداد مربیان خوب لیگ یکی حساب شده است و ما نیز اجازه نداریم رقم درنظر گرفته شده را فاش کنیم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها