کد خبر: ۶۲۶۷۵
زمان انتشار: ۰۰:۳۵     ۰۳ تير ۱۳۹۱
مشرق، یکی از مشکلات فوتبال در سال های اخیر، حضور اشخاصی است که نسبتی با آن نداشته و مشخص نیست چه دلیلی موجب حضور آنها شده است. در یک سو، آقازاده هایی دیده می شوند که سودای شهرت و معروفیت دارند. آنها خود را به ستاره ها نزدیک می کنند تا بتوانند در کنار آنها قرار گرفته و عکسی بیندازند. اگرچه، این گروه پس از مدتی خود به مرکز فساد و تباهی در فوتبال تبدیل می شوند که نمونه های آن بسیار بوده و هستند.
در دیگر سو، دلال ها و واسطه هایی قرار دارند که مشغول چپاول و غارت این رشته هستند. اینها از هر فرصتی بهره می برند تا به منافع مالی خود برسند و در این بین، از هیچ چیزی ابایی نداشته و فقط به منافع خود می اندیشند. در این گروه البته، افراد سالم نیز وجود دارند؛ اما مواردی دیده شده حاکی از فضای نامطلوب آنها است.
در این بین، برخی اشخاص نیز هستند که از دارایی فراوانی برخوردارند؛ اما دلیل حضورشان در فوتبال معلوم نیست. یکی از این نمونه ها، تاجر دوبی نشینی است که این روزها اطراف تیم ملی نیز بسیار دیده می شود. وی در شرایطی که به دستور کادر فنی، شخصی حق حضور در هتل و محل اردو را نداشته، برای خود جولان می داده که این موضوع با واکنش یکی از بازیکنان مطرح همراه می شود.
براساس اخبار دریافتی، این بازیکن که در خارج از ایران نیز فعالیت می کند، این تاجر را از هتل بیرون می اندازد. نکته حائز اهمیت این است که وی این بازیکن را به حذف از تیم ملی تهدید می کند و حرف هایی بر زبان می آورد که شگفت انگیز است!
اکنون این پرسش مطرح است که چگونه این تاجر مقیم امارات متحده عربی به خود جسارت می دهد که در قبال بازیکن تیم ملی فوتبال چنین لفظی را به کار ببرد؟ چرا مسئولان فدراسیون در قبال این موضوع واکنشی نشان نمی دهند؟ ارتباط وی با برخی ساکنان ساختمان فدراسیون موجب شده تا به تیم ملی نزدیک شود یا باید ریشه این اتفاق تاسف برانگیز را در جای دیگری جست و جو کرد؟ از سویی، وی به چه دلیل اینقدر به تیم ملی نزدیک می شود؟
در این بین، این تاجر که در کشور متخاصم امارات حضور دارد، چگونه است در فدراسیون فوتبال اینقدر رفت و آمد دارد؟ نقش وی در فدراسیون چیست و چه ماموریتی دارد که چین تنش هایی را وارد می کند؟ از سوی چه کسی و با چه عنوانی اجازه حضور در اردو را دارد؟
به نظر می رسد، علی کفاشیان بایستی در این زمینه توجه ویژه ای داشته و پاسخگو باشد که این تاجر، با چه هدفی در اطراف تیم ملی است و آیا از سوی وی داراری ماموریتی است؟ امید است در این زمینه اقدامی سریع صورت گیرد تا دیگر شاهد حضور افراد ساکن در سرزمین های بیگانه و متخاصم با نظام کنار مجموعه های ملی نباشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها