کد خبر: ۶۲۴۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۰۱ تير ۱۳۹۱
محمدحسين جعفري در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه آذربايجان شرقي، با اشاره به وضعيت فعلي تيم تراکتورسازي اظهار کرد: در حال حاضر تيم ما از بسياري از تيم هاي ليگ برتر از هر لحاظ در پيش است و در شرايط بهتري نسبت روز هاي قبلي قراردارد. بدون ادعا، بايد بگويم اکنون تيم ما يکي از بهترين تيم هاي ليگ است و دليل ان هم حفظ 80 درصد بازيکنان و جايگزين کردن بهترين بازيکنان ليگ به جاي بازيکنان جدا شده است.

جعفري در ادامه به انگيزه بالاي بازيکنان اشاره کرد و گفت: چه بازيکناني که براي فصل بعد تمديد قرار داد کرده اند و چه بازيکناني که تازه جذب شده اند از انگيزه بالايي براي دفاع از عنوان نايب قهرماني برخوردار هستند و البته انگيزه خودنمايي بازيکناني که فصل پيش فرصت خودنمايي نداشته اند هم شور و حال خاصي به تيم داده است.

وي در ادامه با بيان اين که تيمش در نقل و انتقالات از هيچ تيمي عقب نيست، در خصوص عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: در مورد عملکرد تيم در نقل وانتقالات هنوز زود است که قضاوت کنيم زيرا به جرات مي توان بگويم که ما در بحث جذب ياران اصلي تيم از همه تيم هاي ليگ جلو هستيم و جايي براي نگراني در اين خصوص نيست. در بحث جذب بازيکن از هيچ تيمي عقب نمانده ايم و دليل اين همه شايعه در مورد عملکرد تيم در نقل و انتقالات هم اين است که ما مثل بسياري از تيم ها تبليغات نمي کنيم و بدنبال فضاي آرام و بدون حاشيه هستيم و انگيزه تبليغات هم نداريم.

وي در ادامه با بيان اينکه باشگاهش از تمامي سهميه هاي ليگ برتري و آسيايي براي جذب بازيکن استفاده نکرده است، گفت: ما تاکنون از 5 سهميه ليگ برتري‌مان استفاده کرديم و از سهميه آسيايي‌مان نيز استفاده نکرديم و دليل آن هم اين است که اگر در طول فصل مشکلي برايمان پيش آمد نمي خوايم مربي در تنگنا قرار بگيرد.

جعفري در خصوص بالا رفتن مبلغ قرار دادها نيز عنوان کرد: يکي از مظلوميت‌هاي تيم تراکتورسازي در فصل نقل و انتقالات اين است که بعضي از تيم هاي حاضر در ليگ با کورس گذاشتن بر سر جذب بازيکن و پيشنهادهاي ميلياردي موجب تاثير بد بر روي سقف قراردادها شده و به برخي از تيم ها آسيب وارد کرده اند و در اين روند تمي مثل ما نتوانسته است با شرايط ايده آلي که در نظر دارد وارد نقل و انتقالات شود.

وي در خصوص احتمال حضور سيد مهدي سيد صالحي در تيم تراکتورسازي تبريز نيز تصريح کرد: اين بازيکن جزو گزينه هاي اصلي تيم است و مي توان او را جزئي از تيم نيز بشمار آورد ولي ما بدليل انجام نشودن توافقات نهايي اين موضوع را رسانه اي نکرديم ولي پنج‌شنبه اين بازيکن براي انجام توافقات نهايي وارد تبريز مي شود.

مديرعامل تيم تراکتور سازي در مورد نحوه انتخاب مربي و همچنين اعتماد به مربي خارجي نيز تشريح کرد: ما بايد در روند انتخاب مربي مي‌ديديم که شرايط «مربيان قهرماني‌ساز» چگونه بود و چطور مي توانستند به تيم ما بيايند، اما بعد از بررسي اين مسائل فهميديم که شرايط آن‌ها براي حضور در باشگاه بسيار دشوار است.در نهايت هم يا مربيان اين چنيني به تيم ما نيامدند و يا هواداران ما بعضي از اين مربيان را نخواستند و به ناچار راهي به جز انتخاب يک مربي با تجربه خارجي براي ما باقي نماند.

وي در خصوص انتخاب اوليويرا براي تصدي نيمکت مربيگري اين تيم نيز گفت: اين مربي داراي افتخارات فراواني است وبسياري از فوتبال‌شناسان او را تاييد مي کنند و او توانايي به قهرماني رساندن تيم را دارد ولي باز هم ما چشم بسته به سراغ اين مربي نرفتيم بلکه با مشورت گرفتن از بسياري مربيان با تجربه به اين انتخاب رسيديم.

جعفري در باره احتمال قهرماني تراکتورسازي در فصل آتي نيز گفت: نبايد در ذهنمان اين عقيده را داشته باشيم که حتما در فصل بعد ما قهرمان هستيم چون فوتبال غير قابل پيش بيني است ولي ما در پي قهرماني هستيم و هدفمان هم بدست آوردن حداقل يک جام در فصل بعد است.

وي در پايان به موضوع رعايت سقف قراردادها اشاره کرد و افزود: ما تلاش مي کنيم که سقف قرار داد را رعايت کنيم ولي اگر در مواردي هم مجبور شديم که به ناچار از اين قانون کمي جلوتر رويم آن موقع طبق اصل پاداش عمل خواهيم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها