کد خبر: ۶۲۳۹
زمان انتشار: ۰۳:۳۳     ۰۷ آبان ۱۳۸۹
حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی سفر مقام‌معظم‌رهبری به قم را خط بطلانی بر تمام یاوه‌گویی‌های دشمنان و معاندان نظام دانستند .

به گزارش 598، به نقل از مرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید ظهر امروز در دیدار جمعی از روسای مراکز تربیت معلم کشور و دانشجویان استان یزد با اشاره به سفر مقام‌معظم‌رهبری به قم، اظهار داشتند: سفر ایشان به قم نقشه‌های دشمنان را باطل و آنها را رسوا نمود.

* استقبال به یاد ماندنی از رهبری

معظم‌له با اشاره به استقبال با شکوه و به یادماندنی مردم قم از ‌رهبری، افزودند: از چندی پیش دشمنان با بیان برخی شعارها و یاوه‌گویی‌ها مطرح می‌کردند: قم دیگر مرکز تشیع نبوده، روحانیت خریدار ندارد و به رهبری در این کشور توجه نمی‌شود! در حالی که مردم قم با استقبال با شکوه از رهبر خویش خط بطلانی بر تمام این یاوه‌گویی‌ها کشیدند.

*تشیع، مزاحم منافع جهان‌خواران

ایشان در ادامه سخنان خود با اشاره به ظهور فرقه‌های جدید ابراز داشتند: زمانی مذهب تنها جنبه مذهبی داشت و مخالفان هم محدود به افراد ضد شیعه و اسلام بودند، اما در عصر حاضر مذهب تشیع با آموزه‌های خود مزاحم منافع جهان‌خواران و سیاستمداران خود کامه دنیا است و آنها به مخالفت با آن برخواسته‌اند.

*ظهور فرقه‌های جدید تعجب بر ‌انگیز نیست

این مرجع تقلید ادامه دادند: امروز به دلیل جامعیت و کامل بودن تشیع، این مذهب مخالف سیاست‌های جهان‌خواران و دنیا طلبان بوده و لذا شاهد هستیم که استکباران با تبلیغات فراوان و راه‌اندازی رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای کمر به نابودی اسلام و تشیع بسته‌اند که در همین راستا یکی از فعالیت‌های آنان ایجاد فرقه‌های جدید برای مبارزه با اسلام و تشیع است و نباید در این امر تعجب کنیم.

*ایمان مسلمانان، هدف اصلی فرقه‌های نوظهور

معظم‌له با اشاره به شیوه‌های مختلف مستکبران برای مقابله با مسلمانان، اظهار داشتند: امروز دشمنان اسلام به خوبی دریافته‌اند که نمی‌توانند مسلمانان را از قرآن و نماز جدا نمایند، لذا در راستای مقابله با آن به ایجاد مذاهب نوظهور اقدام نموده‌اند، همانطور که با نگاهی اجمالی به فرقه‌ ضاله وهابیت می‌بینیم که این فرقه در دامن انگلیس پرورش یافت.

ایشان، هدف تمام این مذاهب و فرقه‌های نوظهور را متزلزل کردن ایمان و اعتقاد مسلمان بخصوص جوانان بر شمرند و یادآور شدند: چیزی که انقلاب اسلامی و دوران هشت‌سال دفاع مقدس را اداره کرد، همان ایمان و اعتقادات مردم بود و دشمنان نیز به این امر پی‌برده و در صدد خدشه دار کردن آن هستند و در این راه از هر اقدامی چون ایجاد سایت‌های فاسد، بیان شبهات جدید، ساختن فرقه‌های نوظهور و توزیع مواد مخدر و روان‌گردان، دست زده و دریغ نکرده‌اند.

حضرت آیت‌الله مکارم‌شیرازی با بیان این مطلب که دشمنان امروز در صدد آن هستند که سلاح اصلی مسلمانان که همان ایمان آنها است را خدشه‌دار کنند، تصریح کردند: آمریکا می‌داند که اگر به ایران حمله کند با جان برکفان بسییجی که شهادت را افتخار خود می‌دانند، مواجه خواهد شد؛ چرا که آنان مثل سربازان آمریکایی ترسو نبوده که در عراق دچار افسردگی شوند.

* قدرت ایران، مدیون فرهنگ جهاد و شهادت

معظم‌له، قدرت امروز ایران را مدیون روحیه و فرهنگ جهاد و شهادت دانستند و یادآور شدند: دشمنان که امروز دیگر نمی‌توانند در مقابل قدرت ایران اسلامی ایستادگی کنند به تحریم‌های جدید پناه می‌برند.

ایشان با تاکید بر هوشیاری مسلمانان، اذعان داشتند: ایجاد فرقه‌های نوظهور برنامه‌ای است شیطانی برای کوبیدن مذهب با مذهب؛ بنابراین مردم باید هوشیار باشند و در این مواقع راهنمایی‌ها لازم را از علما و بزرگان دینی دریافت نمایند.

*جوانان را دریابید

معظم‌له در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کردند: امروز جوانان کشور یکی از اهداف اصلی دشمنان بوده و باید به این قشر از جامعه که سرمایه‌های اصلی کشور هستند، توجه بیشتر شود و آنها را در مسیر اصیل اسلام و قرآن حفظ و تربیت کرد.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها