کد خبر: ۶۲۳۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۰۶ آبان ۱۳۸۹
آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در ديدار با جمعي از كاركنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و دانشجويان دانشگاه بابل: مردم حاميان ولايت فقيه بوده و بايد هوشيارانه از آن دفاع كنند.
به گزارش 598، به نقل از خبرگزاري فارس از قم، آيت‌الله حسين نوري همداني ظهر امروز در ديدار با جمعي از كاركنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و دانشجويان دانشگاه بابل در سخناني اظهار داشت: دشمنان همواره با نقشه‌هاي شوم خود به دنبال تضعيف انقلاب اسلامي هستند اما همواره با ايستادگي مردم مبارز و هميشه در صحنه مواجه مي‌شوند.
وي با اشاره به شرايط كشور قبل از پيروزي انقلاب اسلامي خاطرنشان كرد: در آن زمان كه تمام قدرت‌هاي استكباري از شاه حمايت مي‌كردند امام خميني(ره) با مجاهدت و مدد الهي و همچنين ياري و پشتيباني مردم در برابر آنها ايستاد و استكبار و استبداد حاكم بر كشور را درهم شكست.
اين مرجع تقليد يادآور شد: غرب و آمريكا منابع ما را به يغما مي‌بردند و اين در حالي بود كه مردم كشور دچار فقر مالي و فرهنگي بودند و دولتمردان هيچ تلاشي براي بهبود وضعيت مردم نمي‌كردند.
آيت‌الله نوري همداني تصريح كرد: در هشت سال جنگ تحميلي نيز قدرت‌هاي دنيا از صدام حمايت مي‌كردند و مردم انقلابي ايران با رهبري امام خميني(ره) توانست به پيروزي حقيق نايل شود.
استاد حوزه علميه قم گفت: امروز نيز اين نظام جمهوري اسلامي به رهبري آيت‌الله خامنه‌اي در برابر زورگويي‌ها و استبداد داخلي و خارجي ايستاده و اين حكومت را به دست صاحب اصلي خود خواهند رساند.
اين مرجع تقليد بيان داشت: قرآن دشمن مسلمانان را نام مي‌برد كه منافقان از آن دسته‌ هستند و مسلمانان بايد مراقب توطئه‌ها و نقشه‌هاي آنان باشند و هوشيارانه از ولايت دفاع كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها