کد خبر: ۶۱۹۵۸
زمان انتشار: ۱۹:۲۳     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱

بانک صادرات ايران تا پايان فروردين ماه سالجاري بيش از 4 ميليون و 261 هزار فقره کارت هديه صادر و در اختيار متقاضيان قرارداده است.

به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک به منظور کاهش در استفاده از وجه نقد و ترويج فرهنگ بهره‌مندي از پرداخت الکترونيکي و کاهش در هزينه‌ها و خطرات استفاده از وجه نقد تا پايان فروردين ماه سالجاري 4 ميليون و 261 هزار کارت هديه صادر و به مشتريان و متقاضيان ارايه نموده است. اين تعداد کارت صادره نشان دهنده رشد 49 درصدي اين بانک در زمينه صدور اين گونه کارت‌ها نسبت به ماه مشابه درسال قبل مي‌باشد . کارت‌هاي هديه بانک صادرات ايران در کليه شعب و به مناسبت‌هاي مختلف (نظير ازدواج، تولد واعياد مذهبي، ملي و…) و مبالغ متفاوت براساس نياز و درخواست هموطنان صادر مي‌شوند. گفتني است از مجموع کارت‌هاي صادره تعداد 870 هزار کارت هديه درتهران  و 3 ميليون و 390 هزار کارت هديه را در استانها صادر و به متقاضيان تحويل داده است.

 شايان ذکراست بانک صادرات ايران با دراختيار داشتن بيش از 384 هزار دستگاه پايانه فروش در اقصي نقاط کشور، 3 هزار و 768 دستگاه خودپرداز، افتتاح بيش از 46 ميليون حساب Online سپهري و صدور بيش از 28 ميليون کارت الکترونيکي  نقش برجسته‌اي درتحقق اهداف و چشم اندازهاي بانکداري الکترونيکي درکشور دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها