کد خبر: ۶۱۶۷۷
زمان انتشار: ۰۳:۳۴     ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
مهدي مهدوي كيا اميدوار است كه پرسپوليس در فصل جديد ناكامي‌هاي خود در سال گذشته را جبران كند.

به گزارش ايسنا، كاپيتان پرسپوليس پس از نخستين تمرين اين تيم در جمع خبرنگاران اظهار كرد: تمرين خوبي بود. با وجود اينكه 10 بازيكن بيشتر در تمرين نبودند اما بالاخره بايد تمرين‌هايمان را شروع مي‌كرديم. امروز هم عاشوري تمرين را اداره كرد و خيلي هم جدي كارمان را دنبال كرديم.

مهدوي كيا ادامه داد: با توجه به اينكه فصل خيلي سختي داشتيم، اميدوارم بتوانيم با قدرت كارمان را در ليگ شروع كنيم و ناكامي‌هاي سال گذشته را جبران كنيم. بازيكنان خوبي به پرسپوليس آمده‌اند و اميدوارم هواداران در اين فصل از تيم‌شان راضي باشند.

وي درباره غيبت دنيزلي در ا ين تمرين هم گفت: در اين باره هيچ اطلاعي ندارم من فقط يك بازيكن هستم و نمي‌توانم نظر خاصي در اين رابطه داشته باشم.

رقم قرارداد بنگر مشخص شد

محسن بنگر مي‌گويد قراردادش با پرسپوليس ميلياردي نيست و حتي در قراردادش پاداشي هم از طرف باشگاه تعيين نشده است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مدافع جديد تيم فوتبال پرسپوليس پس از پايان نخستين تمرين اين تيم در جمع خبرنگاران اظهار كرد: خوشحالم كه به پرسپوليس آمدم. فعلا آغاز تمرين‌هاي تيم است و در حال آماده‌سازي خود براي ليگ برتر هستيم و همه اميدواريم كه پرسپوليس در اين فصل به رتبه‌اي كه شايسته آن است دست پيدا كند و تلاش ما هم براي اين است.

بنگر ادامه داد: من به تازگي به پرسپوليس آمده‌ام اما در اين شرايط تنها به فكر خودم نيستم و همه براي پرسوليس بازي مي‌كنيم.

مدافع جديد پرسپوليس درباره عدم حضور دنيزلي در تمرين امروز گفت: من نظري در اين باره ندارم. تنها يك بازيكن و تابع تصميمات باشگاه هستم. مربي تيم هر كسي كه باشد براي من تفاوتي نمي‌كند و باشگاه بايد در اين‌باره تصميم بگيرد.

بنگر همچنين درباره اين موضوع كه گفته مي‌شود او و چند بازيكن ديگر با پرسپوليس قراردادهاي ميلياردي بسته‌اند گفت: اين موضوع اصلا صحت ندارد. اين حرف‌ها را آن‌هايي مطرح مي‌كنند كه به ما پيشنهاد دادند اما نتوانستند ما را به خدمت بگيرند. من قراردادم با پرسپوليس همان 400 ميليون است و حتي هيچ پاداشي هم در قراردادم تعيين نشده است. من فقط به عشق رويانيان و پرسپوليس آمدم.

در همه جام‌ها مدعي هستيم

محمد نوري مي‌گويد پرسپوليس نسبت به فصل قبل تيم قدرتمندتري در اختيار دارد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: خوشبختانه بازيكنان خوبي به پرسپوليس اضافه شدند و در فصل جديد تيم خيلي بهتري داريم كه دست مربي هم بازتر است.

وي ادامه داد: امروز هم تمرين خوبي برگزار كرديم و با اضافه شدن ملي‌پوشان، تيم كامل‌تر هم خواهد شد. اميدوارم كه پرسپوليس در فصل جديد در هر دو جام مدعي باشد و همه عناوين ممكن را به دست بياورد.

نوروزی: در اين پرسپوليس رقابت بالاست

هادی نوروزی گفت: باشگاه در حال بستن تیمی خوب است. طبعا در این پرسپولیس رقابت خیلی بالا است ولی از آنجا که رفاقت در این تیم وجود خواهد داشت، مشکلی نیست و من هم از آن نمی ترسم.

به گزارش ايسنا، مهاجم پرسپولیس که قرارداد جدید خود را برای دو سال دیگر با اين تيم تمدید کرده گفت: بعد از فصل بسیار بدی که پشت سر گذاشته بودیم، خیلی دوست داشتم با پرسپولیس بمانم و در تیم رویایی که سردار رویانیان قصد ساختن آن را دارد، حضور داشته باشم تا بتوانيم سال قبل را جبران کنیم و هواداران از ما راضی باشند.

وی در ادامه افزود: دو سال قبل شرایط خوبی در پرسپولیس پیدا کردم، اما در این فصل مصدومیت از ناحیه مچ پا برای من مشکل ساز شد و مجبور به عمل جراحی شدم که باعث شد برای مدتی از دور خارج شوم. قبل از آن حتی توانسته بودم به تیم ملی راه پیدا کنم ولی پس از آن، طبیعی بود که شرایط تغییر کند. با این وجود دنیزلی من را برای تیم خود موثر دانست تا اکنون قرارداد خودم را تمدید کنم و از این بابت بسیار خوشحال هستم.

نوروزی با اشاره به رقابتی که در خط حمله بوجود آمده است، گفت: تیمی مثل پرسپولیس باید فکر همه چیز را بکند. بازیکنی که در پرسپولیس بازی می کند باید آماده رقابت و تحمل فشارهای روانی مختلف باشد و من مشکلی از این ناحیه ندارم. آنچه اهمیت دارد آن است که یک رقابت سالم وجود داشته باشد که همینطور هم هست. امسال همه جوره خوب هستیم و با همدلی و رفاقت می توانیم تیمی قوی و قدرتمند بسازیم.

مهاجم پرسپولیس در پایان گفت: فکر می کنم همه ما دلمان برای دیدن پرسپولیس قدرتمند تنگ شده ولی این دلتنگی به زودی پایان خواهد یافت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها