کد خبر: ۶۱۵۹۵
زمان انتشار: ۱۹:۰۰     ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
پس از یک هفته خونین که جان بیش از یکصد نفر در سراسر عراق گرفته شد، انفجارهای امروز عراق دستکم ۵ کشته و ۳۴ زخمی برجای گذاشت.

فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، "محمد العبیدی" از فرماندهی عملیات انبار اعلام کرد که یک خودروی بمب‌گذاری شده، گشت ارتش عراق را در "فلوجه" هدف گرفت که به دنبال آن یک سرباز کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

به گفته وی، انفجار یک بمب کنارجاده‌ای در شهر فلوجه نیز به کشته شدن یک کودک و زخمی شدن 3 نفر دیگر منتهی شد.

دکتر "عاصم الحدیثی" از پزشکان بیمارستان فلوجه مرگ سرباز و کودک عراقی را تأیید کرد.

در "الشرقة" واقع در 290 کیلومتری شمال غربی بغداد نیز یک خودروی بمب‌گذاری شده در نزدیکی ایست بازرسی پلیس در میان یک ردیف از خودروهایی که منتظر بازرسی پلیس بودند، منفجر شد و دو نفر کشته و 26 نفر دیگر زخمی شدند.

یکی از مقامات عالیرتبه امنیتی عراق اعلام کرد که یک بمب‌ کنارجاده‌ای نیز در  "کرکوک" واقع در شمال عراق منفجر شد و "مراد محمد" یکی از کارکنان عراقی یک شرکت امنیتی ترکیه کشته و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.

خشونت‌های امروز عراق یک روز پس از آن به وقوع پیوسته است که در موجی از حملات در سراسر عراق، 32 نفر در انفجار دو خودروی بمب‌گذاری شده در بغداد کشته و دهها نفر دیگر نیز زخمی شدند و 72 نفر نیز در دیگر بمب‌گذاری‌ها و خشونت‌های سراسر عراق کشته و بیش از 250 نفر نیز زخمی شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها