کد خبر: ۶۱۵۸۵
زمان انتشار: ۱۷:۱۷     ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، علی مطهری نماینده مدعی صدای ملت که بنابر گزارشات خبرنگار ما هیچ برنامه و وقتی برای ملاقاتهای مردمی و دیدار با مردم ندارد؛ بعد از راهیابی به مجلس نهم از تریبون رسمی مجلس اظهاراتی را مطرح کرد که مورد استقبال گسترده رسانه های بیگانه واقع شد اما آیا بعد از توهین های صریح و مکرر این فرد به بزرگان دینی و انقلابی و همچنین زیر سئوال بردن اصل انتخابات و اتهام زنی به نهادهای خدوم و مقدسی چون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  همچنان این نماینده مجلس در حاشیه امنیتی به سر می برد و از این اقدام اخیر وی نیز گذشت خواهد شد؟! در همین راستا خبرنگار پارلمانی " بی باک" گفتگویی را با سردار اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاخت خارجی ترتیب داده که در ادامه تقدیم می گردد.

    نمایندگان مجلس نسبت به اتهام زنی اخیر آقای علی مطهری به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و زیر سئوال بردن اصل انتخابات که این ادعاهای وی مورد استقبال گسترده رسانه های بیگانه و ضدانقلاب قرار گرفت؛ چه اقدامی انجام داده اند؟

درباره این ادعاهای آقای علی مطهری همین یک نکته کافی است که اگر چنانچه این آقا ادعا می کند؛ سپاه در انتخابات وارد شده بود که نباید امثال آقای علی مطهری و باهنر رای می آوردند لذا این حرف از اساس باطل و بسیار بی ارزشی است.

    جناب آقای کوثری ؛ در اینکه حرف های برخی افراد اساسا بی ارزش است؛ شک و تردیدی نیست اما متاسفانه شرایط به گونه ای است که اگر یکی از نخبگان فرهنگی و دغدغه داران نظام و یا حتی مردم عادی انتقادی را علیه یک شخص سیاسی مطرح کند ماه ها باید برای عذرخواهی راهروی مجامع قضایی را طی کند اما  فردی چون آقای مطهری به راحتی می تواند به هر نهاد و شخصیت معتبری در نظام توهین کند و کسی کاری به کارش نداشته باشد؟!

آقای علی مطهری که منطق ندارد. ما حرفمان این است که اگر این آقا ادعایی دارد سند ارائه بدهد. وقتی ایشان صرفا ادعا می کند ولی هیچ سندی ارائه نمی دهد نشان از این موضوع است که او اساسا اهل منطق نیست.

    جناب آقای کوثری؛ بحث چیز دیگری است و آن اینکه چرا یک نماینده مجلس که باید در قانون مداری و اخلاقمداری الگوی مردم باشد اما به خاطر پشت پرده های که دارد؛ آنقدر باید احساس امنیت بکند که هر ادعای بدون سندی و هر توهینی را از تریبون مجلس به نهادها و اشخاص حقیقی و حقوقی بکند اما مجامع مربوطه و نمایندگان مجلس به راحتی از کنار این موضوع بگذرند؟

توهین آقای علی مطهری خطاب به نماینده ها نبوده و الا نماینده ها از خودشان دفاع می کردند او اتهاماتی را علیه سپاه مطرح کرده است که خود سپاه هم قطعا پیگیری خواهد کرد.

    یعنی نمایندگان مجلس فقط باید از خودشان دفاع کنند یا وظیفه دفاع از اصل نظام و نهادهای معتبر را هم دارند؟

طبیعتا وظیفه نماینده مجلس دفاع از اصل نظام است. ولی اینجا حق.قی سپاه باید وارد شود و از این نهاد مقدس و خدوم دفاع کند.

     این توهین ها از تریبون مجلس مطرح شده و انتظار مردم از نمایندگان انقلابی واکنش و برخورد با اینگونه مسائل است

به نظر من در اینجا ابتدا باید به ایشان فهماند که اگر به فرض یک بسیجی و یا یک سپاهی خطایی کرده نباید به کل سرایت داد. باید به ایشان تبین کرد شما که ادعای عقل کل بودن داری آیا از تشخیص این موضوع ساده عاجزی که اگر به فرض یک نفر خطائی مرتکب شد را نباید به سپاه سرایت داد مثل آنجا که حضرت امام (ره) با چنین مضمونی فرمودند که اگر یک آخوندی خطایی کرد به حوزه و کل روحانیت سرایت ندهیم. به هر حال آقای علی مطهری تهمتی را زده که این موضوع را خود سپاه و یا مدعی العموم باید پیگیری و برخورد کند.

    نمایندگان چه برنامه ای برای پیشگیری از این نوع اتفاقات ناخوشایند دارند؟

تریبون مجلس برای بیان اظهارات و دیگاه ه همه نمایندگان آزاد است اما نباید تبدیل به تریبونی برای هتاکی و توهین شود و این خود نماینده است که باید منطق خویش را به نمایش بگذارد به هر حال این نوع حرفها همیشه از سوی این صنف افراد مطرح بوده است در دوران اصلاحات هم این ادعاها از سوی برخی مطرح می شد و من قبلا هم گفتم که اگر این آقا خیلی شجاع هست تو ایام هشت سال دفاع مقدس 5 روز جرات پیدا می کرد تا تو جبهه حضور پیدا کند. مشخص است که ایشان نه تنها شجاعت بلکه منطقی هم ندارد و تنها از جایگاه پدر خدا بیامرزش سوء استفاده می کند و البته اینهم بزودی دستش رو خواهد شد و معلوم می شود که چه کاری دارد انجام می دهد.

گفتنی است؛  سردار سيد مسعود جزايري معاون ستاد كل نيروهاي مسلح در چهارمين جشنواره سرباز جوان در پاسخ به سوالي مبني بر طرح شكايت سپاه از علی مطهری پيرامون دخالت سپاه در انتخابات گفت:‌ ما طرح شكايت را تقديم دادگاه كرده‌ايم و به جديت دنبال آن هستيم اميدواريم اين درس عبرتي باشد براي هر شخص و نهادي كه بخواهد نسبت به سپاه هتاكي كرده و يا اتهامات دروغ را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامي وارد كند.

در پایان لازم بذکر است که علی مطهری چندی پیش از تریبون رسمی مجلس الفاظ رکیکی را علیه یکی از نمایندگان مجلس به کار برد که متاسفانه مردم از طریق پخش زنده رادیویی این اظهارات را شنیدند و همچنین مطهری چندی پیش صریحا و در سخنانی هتاکانه و غیراخلاقی بزرگانی چون علامه مصباح یزدی و آیت الله خوشوقت که از پدران معنوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی هستند را به منافقین صدر اسلام و موسسین مسجد ضرار تشبیه کرد که هیچ خبری از برخورد با وی در این زمینه نیز منتشر نشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها