کد خبر: ۶۱۵۷۷
زمان انتشار: ۱۵:۱۷     ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
برونو متسو سرمربی فرانسوی كه در جام جهانی 2002 در سنگال اسمش را بر سر زبان‌ها انداخت، جدی‌ترين گزينه برای جانشين دنيزلی است
سايت گل – در شرايطی كه پرسپوليسی‌ها از بازگشت مصطفي دنيزلی به ايران نااميد شدند، مسوولان اين باشگاه باب مذاكره با چند مربی خارجی را آغاز كرده‌اند تا به زودی برای انتخاب جانشين آقا مصطفی تصميم بگيرند.

برونو متسو سرمربی فرانسوی كه در جام جهانی 2002 در سنگال اسمش را بر سر زبان‌ها انداخت، جدی‌ترين گزينه برای جانشين دنيزلي است. هر چند او در سال‌هاي اخير موفقيت قابل اشاره‌اي را در فوتبال آسيا به دست نياورده ولي كارنامه او طوري نيست كه به سادگي بتوان از كنار آن گذشت. او در آسيا العين امارات را قهرمان كرد، الغرافه قطر را قهرمان ليگ اين كشور كرد و با تيم ملي امارات هم قهرمان جام خليج فارس شد. متسو از لحاظ شخصيتي و توانايي‌هاي فني مي‌تواند به نوعي اسم دنيزلي را پوشش دهد و گزينه بدي براي پرسپوليس محسوب نمي‌شود.

مانوئل ژوزه دِ خسوس ديگر گزينه پرسپوليس است. او يك مربي پرتغالي است و 66 سال سن دارد. د خسوس سابقه مربيگري در تيم‌هاي مطرح پرتغال را داشته و تنها تجربه آسيايي او مربيگري در تيم الاتحاد عربستان است. البته پرسپوليسي‌ها در ابتدا به فكر آوردن متسو هستند و اگر مذاكرات نتيجه نداد سراغ مربي پرتغالي خواهند رفت.

علي دايي هم گزينه داخلي پرسپوليس است، گزينه‌اي كه شايد بسياري از هواداران موافق او نباشند. دايي پرحاشيه‌ترين دوران مربيگري‌اش را در پرسپوليس پشت سر گذاشت و با اين تيم هيچ وقت قهرمان ليگ برتر نشد. حالا بايد منتظر ماند و ديد كه در نهايت چه كسي روي نيمكت پرسپوليس خواهد نشست. البته اگر دنيزلي برگردد همه معادلات تغيير خواهد كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها